Mistlampen MET keurmerk
Moderator: Moderatorteam
-
rww TS
- Infopolitie Gast
Maar ik zie wat er gister is gebeurd maar als een voordeel... DOOR de agenten waarvan je wordt beboet wordt je auto juist helemaal legaal en leer je de regels goed kennen...ik moet toegeven: ben vandaag even om mn auto heen gelopen en ALLE dingen die niet zijn toegestaan verander ik...
Had ook geen verlichting op mn achterste kentekenplaat en ben vandaag druk bezig geweest om dat te maken.....dat had ik niet gedaan als ik gister niet was aangehouden.
Had ook geen verlichting op mn achterste kentekenplaat en ben vandaag druk bezig geweest om dat te maken.....dat had ik niet gedaan als ik gister niet was aangehouden.
-
Mofkap TS
- Infopolitie Gast
-
Bert TS
- Infopolitie Gast
STAANDEgehouden.rww schreef:Maar ik zie wat er gister is gebeurd maar als een voordeel... DOOR de agenten waarvan je wordt beboet wordt je auto juist helemaal legaal en leer je de regels goed kennen...ik moet toegeven: ben vandaag even om mn auto heen gelopen en ALLE dingen die niet zijn toegestaan verander ik...
-
Mofkap TS
- Infopolitie Gast
-
Bert TS
- Infopolitie Gast
-
rww TS
- Infopolitie Gast
Jah ik weet tBert schreef:STAANDEgehouden.rww schreef:Maar ik zie wat er gister is gebeurd maar als een voordeel... DOOR de agenten waarvan je wordt beboet wordt je auto juist helemaal legaal en leer je de regels goed kennen...ik moet toegeven: ben vandaag even om mn auto heen gelopen en ALLE dingen die niet zijn toegestaan verander ik...
Prachtig letterlijk of om aan te houden?? net of je er lol in hebt om "tuners"aan te houden...gvdbor schreef:Ik vind dit soort auto's prachtig.
Vooral als ze bij ons op de binnenplaats staan.
Afgelopen weekend zijn er door een collega 4 binnengehaald.
Ik begreep dat het voor geluidsmeting ging.
hahahahahaha, wordt het toch nog een lollig topic.....
Maar goed, je hebt een mooi leermoment gehad dus.....
Nu nog even terug naar je allereerste posting. Je zei het mooie zinnetje: Hij is toch goedgekeurd ???
En dat is nu net het punt, een keurmeester keurt je verlichting. Als die er op zit, MOET ie werken (bijvoorbeeld) etc.etc. Maar dat wil niet zeggen dat je die verlichting wettelijk mag gebruiken, dat zijn namelijk 2 verschillende dingen....kortom, soms zijn keurmeesters niet altijd de aangewezen persoon om te zorgen dat je geen bekeuring krijgt.....

Maar goed, je hebt een mooi leermoment gehad dus.....
Nu nog even terug naar je allereerste posting. Je zei het mooie zinnetje: Hij is toch goedgekeurd ???
En dat is nu net het punt, een keurmeester keurt je verlichting. Als die er op zit, MOET ie werken (bijvoorbeeld) etc.etc. Maar dat wil niet zeggen dat je die verlichting wettelijk mag gebruiken, dat zijn namelijk 2 verschillende dingen....kortom, soms zijn keurmeesters niet altijd de aangewezen persoon om te zorgen dat je geen bekeuring krijgt.....
-
rww TS
- Infopolitie Gast
Kom ik nu ook in het guiness book of record voor het halen van bijna 10 pagina's op een forum in 24 uur en 50 minuten??
PRECIES en HOE moet de burger die zich van geen kwaad is bewust dat dan weten dat het niet MAG volgens de regels??Bert schreef:APK en wetgeving zijn twee hele verschillende zaken.
-
rww TS
- Infopolitie Gast
"Stronteigenwijs en het laatste woord willen hebbende persoon met meeste paginas op een forum in 25 uur" item.willem58 schreef:Voor welk item?rww schreef:Kom ik nu ook in het guiness book of record voor het halen van bijna 10 pagina's op een forum in 24 uur en 50 minuten??
Gapen doe je maar onder werktijd.theo schreef:Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap
lezende Groeten theo