Uniform
Moderator: Moderatorteam
-
Thijs TS
- Infopolitie Gast
-
Thijs TS
- Infopolitie Gast
Michael schreef:Op de koppel en de pet na......gooi ik alles in de wasmachine!
- ThunderSTreak
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Kijk voor Minke even op het wasmerkje; want ze heeft nog steeds geen antwoord.
Voor defensieunifomkleding van de KLu kan ik melden dat het Dagelijks Tenue gemaakt is van een wol/polyester blend 75/25 en het gevechtstenue bestaat uit een katoen/polyester blend ook in een verhouding 75/25. Het eerste pak is stomerijwerk het tweede gaat gewoon in de wasmachine thuis.
Voor defensieunifomkleding van de KLu kan ik melden dat het Dagelijks Tenue gemaakt is van een wol/polyester blend 75/25 en het gevechtstenue bestaat uit een katoen/polyester blend ook in een verhouding 75/25. Het eerste pak is stomerijwerk het tweede gaat gewoon in de wasmachine thuis.
Met vriendelijke groet,
ThunderSTreak
drive safe4safety
ThunderSTreak
drive safe4safety
-
Thijs TS
- Infopolitie Gast
- Michael
- Geslacht:
- Leeftijd: 50
Strijken heeft mijn moeder me nooit goed geleerd............vandaar dat de pantalons af en toe naar de stomerij gaan voor een mooie nieuwe scherpe vouwrai schreef:Gaat perfect, daarna als hij nog nat is gelijk strijken, en dan heb je een scherpe vouw in je broek waarmee je het taaiste vlees kan snijden.
-
Onyx TS
- Infopolitie Gast
Nou, moeders heeft mij ook geen strijken geleerd maar kom er soms echt niet onderuit.Michael schreef:Strijken heeft mijn moeder me nooit goed geleerd............vandaar dat de pantalons af en toe naar de stomerij gaan voor een mooie nieuwe scherpe vouwrai schreef:Gaat perfect, daarna als hij nog nat is gelijk strijken, en dan heb je een scherpe vouw in je broek waarmee je het taaiste vlees kan snijden.
Voor wat betreft de broeken ga ik helemaal met Rai mee, vochtig in model "slaan" en netjes te drogen hangen op een klerenhangertje... ideaal!!
- Krabsalade
- Roepnaam: Koen
- Geslacht:
- Leeftijd: 45
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Dankjewel!!ThunderSTreak schreef:Kijk voor Minke even op het wasmerkje; want ze heeft nog steeds geen antwoord.
Hier heb ik egt wat aan
Ben erg blij met deze info!