Is deze site niet verouderd?
Of word hij goed bijgehouden?
Ik heb er namelijk niets aan als ik een regeltje opzoek als hij hier gevonden wordt en blijkt dat hij verouderd is.
Ik zal straks eens een auto aan de kant zetten en dan vertellen dat er een en ander niet aan deugt om vervolgens weer weg te gaan en de persoon een bekeuring toezeggen als het bij een volgende controle nog steeds niet verholpen is.
Mag hij zelf uitzoeken wat er mis is.
Pietje schreef:Is deze site niet verouderd?
Of word hij goed bijgehouden?
Ik heb er namelijk niets aan als ik een regeltje opzoek als hij hier gevonden wordt en blijkt dat hij verouderd is.
Vriendelijke groeten
E. Rommers
Eeeeh heren, volgens mij is dit niet de mededeling dat er iets verouderd is, maar de vraag of deze site up to date wordt gehouden. Dus mijn antwoord:
Deze site wordt prima up to date gehouden, je kan hier rustig betrouwbare info vinden!
Even the smallest person can change the course of the future!
Het gaat ook een beetje om de toon denk ik.
Zal het wel goed bedoelen maar komt erg lomp over als je deze site leuk onderhoud en iemand komt zo even binnenvallen...
Zeker, ik ben ook heel benieuwd. Ik zal nooit zeggen dat de site 100% bij is, maar heb niet altijd de gelegenheid om deze bij te werken. Er zullen dus gegarandeerd fouten inzitten ondertussen (wetgeving staat immers niet stil).
Maar wat ik dan graag wil weten is wat Pietje precies zocht en waarom hij het vervolgens niet kon vinden (vooropgesteld dat datgene wat hij zocht ook op de site staat natuurlijk)
Walter schreef:ik denk dat Pietje denkt leuk te zijn. Een stelling deponeert en met de noorderzon vertrokken is.
Walter, jij bent toch veel positiever ingesteld ?
Pietje heeft het bericht vanmorgen geplaatst... misschien heb je gelijk hoor, maar laten we hem in ieder geval een kans geven. Als hij denkt leuk te zijn, dan zijn we daar snel achter en weten we er dan ook wel raad mee!
Wat niet uit je hart komt, zal een ander hart niet raken
Ik denk dat Pietje het gewoon vraagt omdat hij ervaring heeft met andere sites die niet uptodate zijn. En gewoon zekerheid wilt hebben. Hij zal het niet kwaad bedoelen