mijn pc is gehackt zo wat

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Esma TS
Infopolitie Gast

mijn pc is gehackt zo wat

Ongelezen bericht door Esma »

Ik had een vraag een jonge die ik ken waarmee ik ruzie heb, die heeft mijn hele pc zo wat gehackt, ik kan er niks aan doen, eigenlijk wou ik vragen of als ik aangifte zou doen zou er dan iets gebeuren, is dat strafbaar dat hij mensen hackt?? Wat kan ik gaan doen.??
Castaway
Gewaardeerd lid
Geslacht:

Re: men pc is gehackt zo wat

Ongelezen bericht door Castaway »

Esma schreef:Wat kan ik gaan doen.??
Kun je wat specifieker zijn?.. Wat is er aan de hand en hoe weet je dat die persoon het heeft gedaan?

Is je hotmail gehacked? Veel mensen denken te zijn 'gehacked' maar in feite heeft de 'hacker' alleen het wachtwoord weten te achterhalen.
Is je pc retetraag en/of krijg je pop-ups? Dan heb je waarschijnlijk een virusje of last van Spyware.
Gast TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Hij heeft mijn een programma gestuurd en zij van jah dit moet je openen en ik vertrouwde hem dus ik open het en val meteen uit met mijn msn . dus ik probeer telkens weer in mijn msn te gaan maar het lukt niet.
hij heeft dit gedaan omdat ik en een vriendin zijn zus negeren op school omdat we ruzie hbben met der zus van hem, en nu worden we bedrijgt dat we maandag wel zullen zien, ik probeer nog steeds om op men msn te komen maar lukt niet met hele msn ding op mijn pc is waarscheinlijkg ehackt want het lukt niet om ook op die andere msn te gaan van anderen hier thuis, het lukt gewoon niet.
thijeleo
In Memoriam
Agent
Roepnaam: Leo

Ongelezen bericht door thijeleo »

Hij weet waarschijnlik niet eens dat hij jou dit programmaatje gestuurd heeft, aangzien dit programmaatje zichzelf doorstuurt naar iedereen die bij hem in de adressenlijst staat.

Het is zeer waarschijnlijk dat je het programmaatje zelf ook weer hebt doorgestuurd naar degenen, die bij jou in het adresboek staan.

Als je een dergelijk programmaatje toegestuurd krijgt, als wantrouwig zijn en voor openen even vragen via mail of het vertrouwd is./
smokingbeaver TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door smokingbeaver »

kun je msn gewoon niet starten? heb je al geprobeerd om de nieuwe versie er op te zetten.

het kan zijn dat hij je een remover progame heeft gestuurd maar dat lijkt me stug. want msn kan geen .exe verzenden

mocht het spyware zijn moet je dit eens downloaden werkt perfect

http://www.hitmanpro.nl/
Gast TS
Infopolitie Gast

Het is duidelijk dat hij een programma heeft waaroor hij mijn msn op mijn pc helemaal heeft geblokt, want dat merk ik ook aan er verschijnt telkens een venster van m_x_5 ofsoiets heeft je msn geblokt wil je het sorppen dan druk je op ok en als ik op ok zou drukken kan hij mijn andere gegevens agterhalen drm doe ik het niet, MAAR HET IS OVERDUIDELIJK DAT HIJ MIJN MSN VAN MIJN COMPUTYER HELLEMAAL IN ZIJN BEZIT HEEFT!! ik heb geen last van virussen we scannen ons pc maar geen virussen en neej ik heb die programma van hem via msn gesprek gekregen en neej ik heb aan niemand verder gestuurd. het is gwn een programmma die je hele msn in beslag neemt had hij zelf ook gezegt. en nu als mijn zusje bijvoorbeeld in haar msn wil lukt het ook niet verschijnt die venster van ja leuk geprobeerd maar ik heb je op blok dus als je wilt dat het stopt moet je op ok drukken. maar dan gaat juist al mijn gegevens aan hem hij heeft mijn mail in zijn beslag en die van mijn broertje hoe dat gebeurt weet ik niet ik ben bang dat hij men hele pc is zijn belsag kan nemen waarscheinlijk is hij der ook me bezig, het is een bekende ik weet wie het is ik en een vriendin worden bedreigt door hem dat we wel zullen zien maandag op school, WAT MOET IK DOEN IK WORDT EN BEDREIGT EN HIJ HEEFT PROBEERT MIJN HELE PC IN ZIJN BESLAG TE KRIJGEN!!
Gast TS
Infopolitie Gast

Hij weet zelf heel goed dqat hij dat programma aan mij heeft gestuurd want hij zei zelf ik heb gewacht op je en toen stuurde hij het.

en jongen die ik ken via via zegt dat ik op moet passen met die venster want hij kan zo mijn hele pc in beslag nemen!! ik wil en mijn oude msn terug en ik wil dat dat ding die van hem in mijn pc zit weg gaat maar het wil niet lukken!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hij bedrijgt ook nog :(
Knakker TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Knakker »

Tsja....dat MSN zorgt voor een hoop ellende. Er zit denk ik niets anders op dan dat jij eens wat aardiger voor dat zusje gaat doen. Dat is ook niet echt lief van je. Ik zou het ook tegen de meester of de juf zeggen. :stampen:
Gast TS
Infopolitie Gast

Knakker ik zit dus hier met een echte probleem!!
en heb dus helemaal geen zin in jouw grapjes
sorry ookal bedoel je het goed!!!!!!!!!!!!!!
Julio
OnTroerend goed
Agent
Surveillant
Roepnaam: Julio
Geslacht:
Leeftijd: 38

Ongelezen bericht door Julio »

Anonymous schreef:Knakker ik zit dus hier met een echte probleem!!
en heb dus helemaal geen zin in jouw grapjes
sorry ookal bedoel je het goed!!!!!!!!!!!!!!
Probeer msn er eens af te pleuren en dan weer opnieuw te installen. Kijk ook eens of dat proggie wat je hebt gekregen niet gewoon in de softwarelijst staat.
Gast TS
Infopolitie Gast

dat hebben we geprobeerd maar het lukt niet..

en als we msn dinge willen verwijdere lukt het niet komt weer het balk van leuk geprobeerd het gaat je niet lukken

kan ik geen aangifte doen ???
Knakker TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Knakker »

Ik denk niet dat je het antwoord op deze site gaat vinden en ik denk niet dat de politie iets voor je gaat betekenen. Ik zou een computer forum proberen. Succes.
Frans
Beheerder
Agent-BD
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 59

Ongelezen bericht door Frans »

Gewoon aangifte doen van Art. 317 Digitaal Strafrecht
Art. 317 DigiSR schreef:Hij die via electronische middelen enig digitaal goed dat geheel of gedeeltelijk aan een ander toebehoort wijzigt, vernield, hackt of op andere wijze onbruikbaar maakt wordt gestraft met een boete van de zesde categorie of een gevangenisstraf van ten hoogste 5 jaren
even langs het politiebureau en daar vertellen wat er allemaal is gebeurt, komt het allemaal goed.....
Laatst gewijzigd door Frans op 21 jan 2006, 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl
Gast TS
Infopolitie Gast

Ok dankjewel dan ga ik maar zo even langs om een aangifte doen wegens pc hacken en bedrijgen!!
Frans
Beheerder
Agent-BD
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 59

Ongelezen bericht door Frans »

Anonymous schreef:Ok dankjewel dan ga ik maar zo even langs om een aangifte doen wegens pc hacken en bedrijgen!!
Succes!
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl
Gesloten