schrikdraad
Moderator: Moderatorteam
-
R.A. TS
- Infopolitie Gast
- donmarcello
- Roepnaam: marcel
- Geslacht:
- Leeftijd: 69
-
Mo TS
- Infopolitie Gast
-
keymat TS
- Infopolitie Gast
Ik weet dat katten vaak hun behoeftens doen in tuinen oftewel buiten als de baasjes van deze lieve beestjes de kattenbak niet verschonen, en logisch, want als je mij op een w.c. neerzet die vol scheit en zeik zit, niet doorgetrokken of wat dan ook, doe ik er ook niet mijn behoeften op. Dus even geen scherpzinnige grapjes over deze lieve beestjes 
- donmarcello
- Roepnaam: marcel
- Geslacht:
- Leeftijd: 69
-
Peter Kurvers TS
- Infopolitie Gast
RANGER schreef:Katten zorgen er vaak voor overlast, hun behoefte doen in tuinen, het weg vangen van inheemsevogels welke dicht langs de grond broeden.
Wanneer mensen hun katten gewoon binnhouden of er voor zorgen dat zij de tuin/erf niet kunnen verlaten voorkomen zij veel overlast.
Overigens zijn de baasjes van de katten vervolgbaar als deze op inheemse diersoorten jagen ( flora en faunawet )
Dit begint toch te lijken op willekeur van welke agent de kat betrapt,
Maarja voor de mus is het ook willekeur of hij wordt opgevreten,
en zo ja door welke kat.
gvdbor schreef:Het is de natuur van de kat dat hij dit doet. Is dus niet strafbaar, hetzelfde geldt voor het vissen.Peter Kurvers schreef:Als de huismus beschemd is vraag ik mij af hoe dat geregeld is
als een kat een mus vangt en deze op eet .
Is de eigenaar van de kat dan strafbaar ?
Ik meen mij te herineren dat als je kat een vis vangt, in openbaar water.
Dat je dan wel een visvergunning nodig hebt.
Laatst gewijzigd door Peter Kurvers op 14 jan 2006, 09:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
keymat TS
- Infopolitie Gast
Aja, een echte dierenliefhebber in ons midden, deze man weet dat die een goede WC moet verschaffen. Dus je hebt schijnt dan he, niet gefaaltdonmarcello schreef:Ik wist dat die kat mij mij niet normaal was ....hij komt juist binnen om zijn behoeftete doen ......ik vraag me af waar ik gefaalt heb![]()
@GVDBOR: toch niet de natuur van de agent een kat te pakken he