Aanstalte maken rijden met alcohol
Moderator: Moderatorteam
-
Bim TS
- Infopolitie Gast
R.A. schreef: Tja dat kan waarschijnlijk op een groter bureau.
Wij zijn 's nachts met twee man in ons gebied. Er is dus verder niks in de buurt of op het bureau. Aangezien je een VE niet alleen op het bureau kan laten ben je dus verplicht om te wachten. (lekker he!)
Nee, dat is niet lekker.
Vooral niet als er dan in het dorp waar de twee dienders aan het buro zitten, iets gebeurt en ze er niet uitkunnen ...
Ik denk dat het dan ook goed zou zijn met zo'n verdachte naar een ander buro in de regio te gaan waar 's-nachts wel volk zit ... dan kun je 'm wel insluiten of kan een ander koppel de weg op, indien nodig.
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
En dat is juist de bedoeling! (Capaciteits)management is spelen met cijfers...Bim schreef: Waarbij het dan ook zo kan zijn dat je een (de enige in een relatief groot gebied) noodhulp eenheid gedurende veel te lange tijd kwijt bent, omdat ze ergens aan een buro zitten met een "achtje" ...
Ik vind het heel leuk hoor dat collega's meldingen alleen gaan afhandelen, het eten ff overslaan of in 4 minuutjes eten, een overuurtje niet schrijven, etc etc...
Resultaat: Op papier is het helemaal niet druk en heeft men dus geen extra (hovj)personeel nodig... Conclusie: Volgend jaar gaan we vrolijk weer net zo verder, want het lukt toch allemaal? Er is immers helemaal niks aan de hand...
Om dingen onder de aandacht te brengen is het helemaal niet verkeerd om het eens goed spaak te laten lopen... Dan heb je tenminste kans dat er iets gebeurt...
'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'
- rich
- Geslacht:
- Leeftijd: 51
Als je binnenzit met een verdachte poging doodslag en er gebeurt even later een aanrijding met letsel dan kan je er ook niet uit.Nee, dat is niet lekker.
Vooral niet als er dan in het dorp waar de twee dienders aan het buro zitten, iets gebeurt en ze er niet uitkunnen ...
Als je een art 8 niet aanhoudt en je zit halverwege je verhoor en er komt een prio 1 melding dan is het ook raar om weg te lopen of wat als je halverwege de ademanalyse zit?
Kortom, het probleem van het korps moet het probleem van het korps blijven en niet van de diender.
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
-
Bim TS
- Infopolitie Gast
Zou het niet zo zijn dat er eerst een "heleboel" goed spaak moet lopen, -in plaats van "eens"- alvorens er wat veranderd?zijlvaart67 schreef:Om dingen onder de aandacht te brengen is het helemaal niet verkeerd om het eens goed spaak te laten lopen... Dan heb je tenminste kans dat er iets gebeurt...
Voordat de grote geldschieter over de brug komt, zijn daarvan dan al heel wat mensen de dupe geworden ...
-
Bim TS
- Infopolitie Gast
- rich
- Geslacht:
- Leeftijd: 51
En die frustratie blijft bestaan zolang de goedwillende diender de benen uit zijn lijf loopt om het (wan) beleid van een regio te compenseren.
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
rich@infopolitie.nl
-
R.A. TS
- Infopolitie Gast
Ik schreef hel stellig dat aanhouden voorgeleiden is en baseerde mij op een brief van justitie. Echter of die brief is nooit geweest (rijke verbeelding) of ik vergis me. Blijkt, tot ik die brief vind, dus wel te kunnen.
Wel even met het parket gebeld die mij op zijn gevoel gelijk gaf, echter ja... geen papier is geen bewijs.
Wel even met het parket gebeld die mij op zijn gevoel gelijk gaf, echter ja... geen papier is geen bewijs.