Begin januari + een vraagje

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Gew00n-ickk TS
Infopolitie Gast

Begin januari + een vraagje

Ongelezen bericht door Gew00n-ickk »

Halloo,,
allereerst iedereen nog een gelukkig nieuwjaar.

23 januari begin ik met me opleiding. AAniv2.
Ben 17 jaar, heb hier al eens eerder een berichtje neer gezet en heb me nu kunnen aanmelden maar ben nog niet helemaal op de hoogte van het hoe en wat op dit forum.
Ik heb vorige jaar politie brugjaar gedaan en 2x stage gelopen bij een ondersteuningsteam in Amsterdam. Erg leuk :D.. En toen hadden een aantal agente(n) het erover dat ze op de opleiding toetsen/examens moesten doen en een aantal moesten herkansingen doen.
Nou mijn vraag; Als je op de opleiding een examen gaat doen en je zakt voor dat onderdeel, dan doe je een herkansing, maar wát als je ook daar voor zakt?
Dit vroeg ik mij zomaar af.

Groetjes, Franca.
Gast TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Hallo Franca,
Ik begin ook de 23e in Amsterdam voor niveau 2.
Zover ik weet mag je voor 1 onderdeel 2 keer zakken, wanneer je het dan de derde keer niet haalt, was dat de laatste keer en moet je weg!

Groetjes,
Mallory.
rich
Moderator
Agent
Geslacht:
Leeftijd: 51

Ongelezen bericht door rich »

En die regels worden steeds strakker nageleefd.

Er is wel eens een uitzondering mogelijk maar dan moet daarvoor wel een duidelijke reden te vinden zijn.
Hierbij moet je denken aan een periode van ziekte waardoor je een achterstand hebt opgelopen.

In het begin zocht men nog wel eens creatieve wegen maar die mogelijkheden zijn vervallen.

Je kunt er dus vanuit gaan dat, het na 3 maal zakken, einde oefening is.
met een vriendelijke groet, Rich

rich@infopolitie.nl

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
Guido TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Guido »

Anonymous schreef:Hallo Franca,
Ik begin ook de 23e in Amsterdam voor niveau 2.
Zover ik weet mag je voor 1 onderdeel 2 keer zakken, wanneer je het dan de derde keer niet haalt, was dat de laatste keer en moet je weg!

Groetjes,
Mallory.
log even in jeuh
Gesloten