Boete in een particuliere parkeergarage
Moderator: Moderatorteam
Let wel, deze posting is dus niet van mij, maar van TS, hij/zij kan echter door de beperkingen van het gastenaccount geen afbeeldingen posten. Ik ben dus slechts de boodschapper Harry..... Mijn persoonlijke mening was duidelijk. deze was dus:Mofkap schreef:Leuke foto's, Frans.![]()
Maar het zegt nog niets over de bebording.
Opmerking van moderator ..::Frans::..
Als administrator
Laatst gewijzigd door Frans op 04 jan 2006, 23:38, 1 keer totaal gewijzigd.
-
PL2800 TS
- Infopolitie Gast
Je hebt het niet helemaal goed gelezen.
Ik geef het op want je vraagt om wettelijke teksten die jezelf ook niet geeft. Diverse mensen hebben wettelijke teksten aangedragen.
Zo graag als je wettelijk onderbouwd wil zien waarom het wel zo zou zijn, schiet je tekort in waarom het niet zo zou zijn.
Ik heb er geen verdere behoefte aan jou proberen te overtuigen. De toepassing in de praktijk lijkt me duidelijk en houdt me van verdere hobby-discussies.
Ik geef het op want je vraagt om wettelijke teksten die jezelf ook niet geeft. Diverse mensen hebben wettelijke teksten aangedragen.
Zo graag als je wettelijk onderbouwd wil zien waarom het wel zo zou zijn, schiet je tekort in waarom het niet zo zou zijn.
Ik heb er geen verdere behoefte aan jou proberen te overtuigen. De toepassing in de praktijk lijkt me duidelijk en houdt me van verdere hobby-discussies.
-
Mofkap TS
- Infopolitie Gast
PL2800, het zou niet de eerste keer zijn dat er fouten zijn geslopen in de veel geroemde praktijk.
De wettekst is heel erg duidelijk: borden E4 t/m/ E13.
Nergens staat dat bord P50 dezelfde betekenis heeft als bord E4. Als je dat beweert dan moet je dat toch op zijn minst kunnen staven.
Een van de quotes van "quote van het moment": Al doen mensen al jaren iets op een bepaalde manier dan wil dat nog niet zeggen dat ze het goed doen.
De wettekst is heel erg duidelijk: borden E4 t/m/ E13.
Nergens staat dat bord P50 dezelfde betekenis heeft als bord E4. Als je dat beweert dan moet je dat toch op zijn minst kunnen staven.
Een van de quotes van "quote van het moment": Al doen mensen al jaren iets op een bepaalde manier dan wil dat nog niet zeggen dat ze het goed doen.
-
Mofkap TS
- Infopolitie Gast
Frans, dat was niet negatief bedoeld, hoor. De foto van de geparkeerde auto voegt niets toe, dat was wel duidelijk uit het verhaal. Ik had de bebording voor of in de garage wel willen zien (ik denk Rai ook)...::Frans::.. schreef:Let wel, deze posting is dus niet van mij, maar van TS, hij/zij kan echter door de beperkingen van het gastenaccount geen afbeeldingen posten. Ik ben dus slechts de boodschapper Harry..... Mijn persoonlijke mening was duidelijk. deze was dus:Mofkap schreef:Leuke foto's, Frans.![]()
Maar het zegt nog niets over de bebording.
p.s. Iedereen een goede en welverdiende nachtrust. Ik ga onder de wol.
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
-
Gast TS
- Infopolitie Gast