wet Mulder

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
gnieboer@home.nl TS
Infopolitie Gast

wet Mulder

Ongelezen bericht door gnieboer@home.nl »

Wat gaat er gebeuren met iemand die half november vrij is gekomen het voor mekaar heeft gekregen om alllerlei financiele regelingen te treffen. Een sociale dienst die nog geen cent heeft betaald sinds de vrijlating. Deze persoon nu in gijzeling genomen zou worden door de wet Mulder. Nu dus voortvluchtig is omdat hij bang is zijn woning en alles wat hij had te verliezen. Alleen doordat een dienst zijn werk niet doet. Is het niet logisch dat hij dan weer de fout in zou kunnen gaan.
Wat moet deze persoon nu doen???????????
eind januari moet deze persoon weer voor de rechter indien hij in de tussen liggende periode de fout in zou gaan kan hij alsnog 3 mnd zitten en is dus sowieso alles kwijt. Wordt er dan helemaal geen rekening mee gehouden dat er nog mensen zijn die proberen het leven weer op te pakken maar gewoon door tegenwerking van een soc dienst in feite de vernieling wordt ingeholpen?
The Scorpion
OnTroerend goed
Agent
Roepnaam: Sire
Leeftijd: 45

Ongelezen bericht door The Scorpion »

alleen omdat een dienst zn werk niet doet?
sorry, daarmee heeft u bij mij al het recht op een serieus antwoord vergooid.
Wie rent, bekent!
Walter TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Walter »

heb geen verstand van sociale dienst.
wel van mulder.
maar een concrete vraag stel je niet. je moet alleen ff je ei kwijt. ik hoop dat het je geholpen heeft. mocht je WM vragen hebben hoor ik het wel.

1-0 voor Wimpie!!!!
zijlvaart67
Moderator
Agent
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 59

Ongelezen bericht door zijlvaart67 »

Uiteraard hebben wij ook geen zicht op de sociale dienst en de werking daarvan... Dat de uitkering (tegenwoordig!) stopgezet wordt is gelukkig regel geworden...

Alleen jammer dat veel mensen alleen maar voor hun rechten leven en gemakshalve alle plichten even vergeten... Alle problemen zijn immers niet door de sociale dienst veroorzaakt, en men moet er dan ook niet vanuit gaan dat zij dat alles wel even (en natuurlijk binnen een dag) oplost... Dergelijke conclusie's zijn mij te makkelijk...

Als mensen hun straf hebben uitgezeten zijn er zat instantie's die je bij je terugkeer in de maatschappij behulpzaam zijn en dat gaat gerust niet altijd soepel, dat weet ik ook wel,

MAAR:

Wie z'n billetjes brand, moet op de blaren zitten... en dat moet vooral ook zo blijven...

'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'

Bert TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Bert »

Volgens mij moet je voor klachten over de sociale dienst bij http://www.infosocialedienst zijn !!!

En wellicht beidt een baan de oplossing.
thijeleo
In Memoriam
Agent
Roepnaam: Leo

Ongelezen bericht door thijeleo »

Ik denk dat infosocialedienst.nl net zo min wat met klachten zal doen als infopolitie.nl Voor klachten zijn officiele regels opgesteld. Als die gevolgd worden zal de sociale dienst zelf beoordeeld worden op de klacht. Een info.....nl zal daar niks aan veranderen.
Gesloten