dat bedoel ik het niet zo. maar ik ben niet eerder door de politie in aanraking geweest
alleen bij de OV
ik wil graag bij de politie werken, maar........
Moderator: Moderatorteam
- The Scorpion
- Roepnaam: Sire
- Leeftijd: 45
-
Bim TS
- Infopolitie Gast
- rich
- Geslacht:
- Leeftijd: 51
Neem contact op met de afdeling werving en selectie van de regio waar je zou willen werken en leg daar de vraag voor.
Ik kan me niet voorstellen dat je wordt aangenomen als er een veroordeling is geweest terzake een misdrijf maar dat kunnen zij je precies vertellen.
De politie houdt zich aan de feiten (als het goed is). Ook bij de screening zal je verleden naar boven komen dus je doet er goed aan om het direct te vermelden. Mocht je het verzwijgen en als het dan toch nog naar boven komt dan weet je zeker dat het afgelopen is.
Zoals ik al zei, de medewerkers van de genoemde afdeling kunnen je er alles over vertellen.
Gezien het feit dat wij er niets meer over kunnen zeggen, sluit ik het topic.
Ik kan me niet voorstellen dat je wordt aangenomen als er een veroordeling is geweest terzake een misdrijf maar dat kunnen zij je precies vertellen.
De politie houdt zich aan de feiten (als het goed is). Ook bij de screening zal je verleden naar boven komen dus je doet er goed aan om het direct te vermelden. Mocht je het verzwijgen en als het dan toch nog naar boven komt dan weet je zeker dat het afgelopen is.
Zoals ik al zei, de medewerkers van de genoemde afdeling kunnen je er alles over vertellen.
Gezien het feit dat wij er niets meer over kunnen zeggen, sluit ik het topic.
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.