motorjas

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

LEO2002 TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door LEO2002 »

ThunderSTreak schreef: Prototype in geel??? Heb ik al eens ergens gezien!

Afbeelding
Zo te zien een verkeersregelaar/motorbegeleider. Zou me niet eens verbazen als het er zo uit zou komen te zien.
zijlvaart67
Moderator
Agent
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 59

Ongelezen bericht door zijlvaart67 »

Overigens heeft de amsterdamse verkeersdienst al de nieuwe gele jassen en daar voldoen ze absoluut niet...

De gele jassen vallen in het donker, onder de nederlandse gele straatverlichting, totaal niet op...

Zoiets kan je ook niet vantevoren verzinnen... 8)

'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'

ThunderSTreak
Moderator
Luitenant-kolonel
Adviseur Veiligheid
Vademecum
Geslacht:
Leeftijd: 67

Ongelezen bericht door ThunderSTreak »

Bij (oranjegele)straatverlichting werkt geen enkele kleur meer. Dan moet je het hebben van retroreflectie. :wink:
Met vriendelijke groet,

ThunderSTreak
Afbeeldingdrive safe4safetyAfbeelding
zijlvaart67
Moderator
Agent
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 59

Ongelezen bericht door zijlvaart67 »

Ik geloof je meteen maar toen ik een ouderwetse witte parka en een gele naast elkaar zag lopen, was mijn keus snel gemaakt... :wink:

Maar als ik 't goed begrijp gaan we nu de straatverlichting overal aanpassen? :lol:

'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'

Kale TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Kale »

Dat van die gele kleding wordt Europees. Ook wij krijgen dus gele motorkleding omdat dit beter zou opvallen. Hetzelfde als in Engeland. Het is geen wis verhaal maar gebaseerd op pure feiten.

groetjes Kale :wink:
wout TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door wout »

LEO2002 schreef:
ThunderSTreak schreef: Prototype in geel??? Heb ik al eens ergens gezien!

Afbeelding
Zo te zien een verkeersregelaar/motorbegeleider. Zou me niet eens verbazen als het er zo uit zou komen te zien.
Hij heeft wel een mooi broekkie aan :o

WBT de witte verkeersjas,
bij ons hangen ze ook ten algemene nutte aan de kapstok.. met die kou is dat dus wel de jas van mijn keuze, ik heb hem de afgelopen nachten dan ook aan gehad..
Maar in de achterbak lag ook nog mijn leren jasje, voor het geval ik niet zo opvallend moest zijn..
LEO2002 TS
Infopolitie Gast

Kale schreef:Dat van die gele kleding wordt Europees. Ook wij krijgen dus gele motorkleding omdat dit beter zou opvallen. Hetzelfde als in Engeland. Het is geen wis verhaal maar gebaseerd op pure feiten.

groetjes Kale :wink:
Ook een WIS verhaal kan gebaseerd zijn op feitelijkheden, Kale. :wink:
Maar bedankt voor de bevestiging, weet ik in ieder geval dat ik niet ijlende ben.
Baksteen TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Baksteen »

Lees ik net de VisieVersa...staat daar in dat de kleding na de europese aanbesteding tegenwoordig bij Spieth&Wensky gemaakt word....

Google levert dan http://www.security-wear.de/behoerdenja ... jacken.htm op.....

Jammer dat zoiets nu alweer naar het buitenland gaat.

Dat er gele motorjassen zouden komen had ik idd ook al wel "ergens" opgevangen, maar ik hoopte dat er inmiddels wat concreters zou zijn.

Veelzijdig is hun assortiment trouwens ook nog, dat beloofd nog wat :lol:
http://www.spieth-wensky.de/swstart.htm
LEO2002 TS
Infopolitie Gast

knip.....
Veelzijdig is hun assortiment trouwens ook nog, dat beloofd nog wat :lol:
http://www.spieth-wensky.de/swstart.htm
Weten we meteen waar we de kleding voor de Polizeilichen Sängerknaben kunnen bestellen. :lol: :twisted:
Gesloten