motorjas
Moderator: Moderatorteam
- The Scorpion
- Roepnaam: Sire
- Leeftijd: 45
-
Onyx TS
- Infopolitie Gast
Re: motorjas
Waarom zou je dat willen..MT schreef:Mag je als particulier een motorjas van de politie (wit met oranje schouderstukken) dragen en waar kan je zo'n jas kopen?
Heb even gezocht maar heb na lang zoeken toch een linkje gevonden waar je toch aan zo'n jas kan komen.
http://www.politieacademie.nl/
Duurt even, maar dan heb je ook wat
Ach, het lijkt mij ook wel leuk om eens met zo'n jas op de scooter te rijden. Kijken of ik dan nog steeds van de weg gedrukt wordt op smalle wegen als een of andere bellende zakenman er langs wil, of dat ik ingehaald wordt door opgevoerde scooters 
"If you gaze long enough into an abyss, the abyss will gaze back into you" — Friedrich Nietzsche
- The Scorpion
- Roepnaam: Sire
- Leeftijd: 45
Ik zou het in ieder geval niet dagelijks willen doen. Er kleven inderdaad nadelen aan, niet alleen voor mij maar ook voor anderen die bijvoorbeeld schrikken of mij aan gaan zien voor een agent waarna ik in een situatie beland waar ik helemaal niet voor opgeleid ben. Ik kan nadelen genoeg zien, het lijkt me gewoon leuk voor een keertje...thijeleo schreef:Dan weet je ook meteen waarom je niet met zo'n motorjas mag rijden. Je ziet er alleen voordeel in, maar heb je ook al nagedacht over de nadelen?
"If you gaze long enough into an abyss, the abyss will gaze back into you" — Friedrich Nietzsche
- ThunderSTreak
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Ik denk dat je een beetje vergist. Lerenjas en motorbroek bij Topskin voor € 1150,-- consumentenprijs maatwerk. De jas is het duurste onderdeel.gvdbor schreef:ik denk dat zo'n jas iets van 300 euro kost
Jassen worden vrij geleverd in elk design; design (snijpatroon) is namelijk door Topskin ontworpen. Politie heeft daar wel gebruik van gemaakt voor haar 'uniforme' kleding. Op broek en jas rusten geen merkrechten van de politie. Wel op de gebruikte logo's.
Met vriendelijke groet,
ThunderSTreak
drive safe4safety
ThunderSTreak
drive safe4safety
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
Ik heb door 'schade en schande' geleerd dat Thunderstreak gelijk heeft...
Topskin levert gewoon ons 'uniform' en vroeger hebben enkelen daarvan, dankzij mijn onwetendheid, geprofiteerd...
Nu lukt dat niet meer...
Topskin levert gewoon ons 'uniform' en vroeger hebben enkelen daarvan, dankzij mijn onwetendheid, geprofiteerd...
Nu lukt dat niet meer...
'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'
- rai
- Geslacht:
"Geplukt" van hun site.
BronIn het eigen atelier worden daarna alle wensen gecombineerd tot een uniek geheel. In hetzelfde atelier worden tevens de leren kleding van de Nederlandse en Belgische motor-politie, voor de Konklijke Marechaussee, de motor-ambulance en de speciale race-overalls voor de topcoureurs uit de Grand-Prix racerij geproduceerd.