Wie kan mij vertellen waar ik bij betaald parkeren mijn ticketje moet laten op een motor met zijspan.
Ik weet ook niet waar ik mijn parkeerschijf moet laten.
Moet ik dit wel betalen cq gebruiken,tot nu toe heeft nog niemand mij een fatsoenlijk antwoord kunnen geven. Ook de politie niet
parkeerschijf voor motoren
Moderator: Moderatorteam
-
Bert TS
- Infopolitie Gast
Ja, je moet gewoon betalen. Je betaald om het parkeervak te mogen gebruiken.
En er zijn best megelijkheden om dat ticket of de parkeerschijf zichtbaar op de motor te plaatsen. Je zal alleen standaard een rol plakband bij je moeten hebben.
En dan maar hopen dat het niet gejat wordt.
In dit topic wordt hier ook over gesproken.
En er zijn best megelijkheden om dat ticket of de parkeerschijf zichtbaar op de motor te plaatsen. Je zal alleen standaard een rol plakband bij je moeten hebben.
En dan maar hopen dat het niet gejat wordt.
In dit topic wordt hier ook over gesproken.
- olle-griese
- Roepnaam: Peter
- Facebook: https://www.facebook.com/olle.griese
- Geslacht:
- Leeftijd: 68
Ik wist het antwoord maar heb eerst even terug gekeken of het al was gezegd, en Frans gaf het antwoord , n.l:
Als motorrijder heb je je te houden aan de "plaats op de weg" dus niet op het trottoir. Parkeren doe je dus ook IN EEN PARKEERVAK en als je daarvoor moet betalen, dan moet ook een motorrijder daarvoor betalen. Doordat er bij motorrijders een praktisch probleem onstaat want "waar moet je dat kaartje laten" is het toegestaan het betaalticket mee te nemen. Je zult dan uiteraard worden bekeurd maar bij het aantekenen van bezwaar en met overleggen van het kaartje (originele!!!) zal de bon worden geseponeerd.
Als motorrijder heb je je te houden aan de "plaats op de weg" dus niet op het trottoir. Parkeren doe je dus ook IN EEN PARKEERVAK en als je daarvoor moet betalen, dan moet ook een motorrijder daarvoor betalen. Doordat er bij motorrijders een praktisch probleem onstaat want "waar moet je dat kaartje laten" is het toegestaan het betaalticket mee te nemen. Je zult dan uiteraard worden bekeurd maar bij het aantekenen van bezwaar en met overleggen van het kaartje (originele!!!) zal de bon worden geseponeerd.
Als je kunt toeteren , kun je ook remmen.
-
Sfinx TS
- Infopolitie Gast