bijzonder vaak aangehouden
Moderator: Moderatorteam
-
Venzent TS
- Infopolitie Gast
Gan gewoon na iedere staande houding een vriendelijk oppervlakkig gesprek aan met de betreffende agent en kijk of je zijn voornaam te weten kan komen. Bij de eerstvolgende staande houding zeg je na het gesprek "Oja, doe de groeten aan .........." (deze lijst wordt naarmate de staandehoudingen aanhouden vanzelf langer). Eens zal er bij iemand dan wel een kwartje gaan vallen 
- The Scorpion
- Roepnaam: Sire
- Leeftijd: 45
-
Baksteen TS
- Infopolitie Gast
-
Sfinx TS
- Infopolitie Gast
-
Baksteen TS
- Infopolitie Gast
-
Gast TS
- Infopolitie Gast

op gedirkt nee, helemaal standaard uiterlijk op de verlaging en velgen na.
een van de weinige origineel nederlandse crxen die ook nog eens schade vrij is
en af en toe nog een agent die zegt dat ik een "foute" spoiler heb
een van de weinige origineel nederlandse crxen die ook nog eens schade vrij is, en druk bezig een toekomstige klassieker te worden
-
Baksteen TS
- Infopolitie Gast
Leuke auto, zier er idd netjes en origineel uit, op die manier vind ik ze het mooist !!!Anonymous schreef:
op gedirkt nee, helemaal standaard uiterlijk op de verlaging en velgen na.
een van de weinige origineel nederlandse crxen die ook nog eens schade vrij is
en af en toe nog een agent die zegt dat ik een "foute" spoiler heb
een van de weinige origineel nederlandse crxen die ook nog eens schade vrij is, en druk bezig een toekomstige klassieker te worden
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
- The Scorpion
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
- The Scorpion
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
graag geen woorden in de mond leggen aub.
volgens onze minister spee is iedereen die zich niet aan de maxiumsnelheid houd een hardrijden en dus een gevaar op de weg. en technisch gesproken als je in de stad 51 km/h rijdt, rij je al te hard.
ik ga ook niet verkondigen dat ik een heilig boontje ben en nooit te hard rij, iedereen in nederland rijd wel eens te hard, waaronder ook de dienders onder ons.
en "blazen" is een open begrip, je bij bijv ook 50 km/h in je 1 rijden....
volgens onze minister spee is iedereen die zich niet aan de maxiumsnelheid houd een hardrijden en dus een gevaar op de weg. en technisch gesproken als je in de stad 51 km/h rijdt, rij je al te hard.
ik ga ook niet verkondigen dat ik een heilig boontje ben en nooit te hard rij, iedereen in nederland rijd wel eens te hard, waaronder ook de dienders onder ons.
en "blazen" is een open begrip, je bij bijv ook 50 km/h in je 1 rijden....
-
Gast TS
- Infopolitie Gast