Ik ben al dik een jaar aan het wachten maar er veranderd nooit iets, ik kijk bijna dagelijks op de site van politie-werving.nl maar er zijn tot nu toe geen nieuwe vacatures bijgekomen, en ik zou graag willen soliciteren, kan iemand mij verder helpen
Politievacatures, ik wacht al een jaar :(
Moderator: Moderatorteam
-
Kevin TS
- Infopolitie Gast
Politievacatures, ik wacht al een jaar :(
Kan me iemand meer duidelijkheid verschaffen over het vacature aanbod in de regio Limburg-zuid en Limburg-noord.
Ik ben al dik een jaar aan het wachten maar er veranderd nooit iets, ik kijk bijna dagelijks op de site van politie-werving.nl maar er zijn tot nu toe geen nieuwe vacatures bijgekomen, en ik zou graag willen soliciteren, kan iemand mij verder helpen
- rich
- Geslacht:
- Leeftijd: 51
Dat is een kwestie van even contact opnemen met de afdeling werving en selectie van de betreffende regio. Zij kunnen je precies vertellen hoe het er voorstaat.
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
-
Gino TS
- Infopolitie Gast
Heb precies het zelfde verhaal, ben ook al heeeeeel lang aan het wachten tot er een vacature vrij komt in de regio Twente. Komt nooit wat, heel af en toe eens een keer voor niveau 2, naast vrijwilliger dan
Kun je beter gewoon zoals Rich al zij contact opnemen met de werving afdeling uit jou regio, en ook voor en telefonische solicitatie navraag doen.
Kun je beter gewoon zoals Rich al zij contact opnemen met de werving afdeling uit jou regio, en ook voor en telefonische solicitatie navraag doen.
-
PJ TS
- Infopolitie Gast
-
Roberto TS
- Infopolitie Gast
Wat is er mis met een sollicitatie voor niv. 2 ????Gino schreef:Heb precies het zelfde verhaal, ben ook al heeeeeel lang aan het wachten tot er een vacature vrij komt in de regio Twente. Komt nooit wat, heel af en toe eens een keer voor niveau 2, naast vrijwilliger dan![]()
-
keymat TS
- Infopolitie Gast
Minder bevoegdheden? Andere manier van werken?
Maar niks mis mee, maar misschien minder leuk als de rest.
Ik hoor wel van meer mensen dat je beter kunt gaan voor niveau 3 of 4 vanwegen de bevoegdheden, maar ook omdat het leuker lijkt te zijn. En dan mag je ook naar plaatsen waar iets gebeurd, zoals een verkeersongeval, of naar een ruzie.
Tsja, mij lijkt het ook leuker om voor niveau 3 of 4 te gaan.
Ik hoor wel van meer mensen dat je beter kunt gaan voor niveau 3 of 4 vanwegen de bevoegdheden, maar ook omdat het leuker lijkt te zijn. En dan mag je ook naar plaatsen waar iets gebeurd, zoals een verkeersongeval, of naar een ruzie.
-
Thijs TS
- Infopolitie Gast
-
keymat TS
- Infopolitie Gast
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
Onzin,keymat schreef:Minder bevoegdheden? Andere manier van werken?
niv2 heeft geen andere bevoegdheden.
Heeft precies dezelfde bevoegdheden als een niv 3,4,5,6
De taakstelling is alleen anders.
Als je echt van het straatwerk houdt dan is niv2 perfect.
Niv 3,4 draaien over het algemeen alleen noodhulp meer als extra tov niv2.
- rich
- Geslacht:
- Leeftijd: 51
Ik kan me er wel wat bij voorstellen hoor.
Het verschil tussen de werkzaamheden op niv 2 en niv 3 verschillen meer dan tussen 3 en 4.
Het verschil tussen de werkzaamheden op niv 2 en niv 3 verschillen meer dan tussen 3 en 4.
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
rich@infopolitie.nl
-
Gino TS
- Infopolitie Gast
Helemaal niks hoor, alleen als je liever voor 3 of 4 gaat, en bijv., zoals in mij geval, een opleiding hebt gevolgt dat je zelfs een niveau 5 permiteert, dan ga ik zeker niet voor 2 soliciteren. Hiernaast lijkt mij een opleiding en werken op een 3/4 niveau gewoon veel interresanter. Roberto, bent u zelf werkzaam op niveau 2 of iets dergelijks? ik bedoel verder niks verkeerds met de lagere rangen hoor, alleen ieder kiest voor zich denk ik...Wat is er mis met een sollicitatie voor niv. 2 ????
-
Thijs TS
- Infopolitie Gast
Zo werkt het bij de politie niet echt Gino. Het intellegentie niveau is slechts een van de dingen die gemeten wordt. Dus dan kun je nog zo veel universitaire studies hebben gedaan, dan zijn er ook nog andere dingen die je moet kunnen. Ook wel competenties genoemd. Iemand van niv. 2 kan misschien veel stressbestendiger zijn dan iemand van niv. 5.Gino schreef:Helemaal niks hoor, alleen als je liever voor 3 of 4 gaat, en bijv., zoals in mij geval, een opleiding hebt gevolgt dat je zelfs een niveau 5 permiteert, dan ga ik zeker niet voor 2 soliciteren. Hiernaast lijkt mij een opleiding en werken op een 3/4 niveau gewoon veel interresanter. Roberto, bent u zelf werkzaam op niveau 2 of iets dergelijks? ik bedoel verder niks verkeerds met de lagere rangen hoor, alleen ieder kiest voor zich denk ik...Wat is er mis met een sollicitatie voor niv. 2 ????
Het is alleen een andere taakstelling, waar je met een lagere vooropleiding op in kunt stromen.
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Als je dat eens zou willen doen zou ik je erg dankbaar zijn.Botje schreef:Ik meen laatst op intranet gezien te hebben dat er in Limburg-Noord vacatures zijn voor niveau 2, 3 en 4. Ik zal komende week nog eens kijken.
Als je meer weet zou je me het even kunnen mailen aub:
kevin_takacs@hotmail.com
alvast bedankt
-
Gino TS
- Infopolitie Gast