vraagje over legitimatieplicht

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

zijlvaart67
Moderator
Agent
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 59

Ongelezen bericht door zijlvaart67 »

Het rijden door geel (officieel schijnt het ambergeel te zijn) staat inderdaad niet in het feitenboekje maar zoals al aangegeven is ook dit gewoon strafbaar. Je zal er alleen een proces-verbaal voor moeten tikken en dat hebn ik er niet gauw voor over... :lol:

'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'

Gast TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

zijlvaart67 schreef:Het rijden door geel (officieel schijnt het ambergeel te zijn) staat inderdaad niet in het feitenboekje maar zoals al aangegeven is ook dit gewoon strafbaar. Je zal er alleen een proces-verbaal voor moeten tikken en dat hebn ik er niet gauw voor over... :lol:

Absoluut niet strafbaar, als je het stoplicht op enkele meters tegenkomt , mag je door geel(oranje whatever rijden) als je niet meer kunt stoppen. Dat is absoluut niet strafbaar. Wat wel strafbaar is, en daar gaat deze discussie over, is dat een zogenaamd, %$# ambtnaartje noch zijn nummer noch wat dan ook wil laten zien.
Bij de rechter krijg je gelijk hoor als de ambtenaar in functie dit niet wil tonen.Agentjes van 20 denken dat ze dit land kunnen besturen, ik heb meegemaakt dat door te hard rijden alleen ,. neem me niet kwalijk Autochtonen staande werden gehouden, allochtonen durven de jongetjes en meisjes in het blauw niet aan te pakken. Zo pak die maar beet, en ga erc maar eens flink over nadenken. Dat voordat je als blauwe jongen je boetelijstje van een jaar bekend moet maken.

Als ik er nog een zo', lijp zie., met zijn/haar flitsapperaatje omdat iemand 57 km per uur rijdt, sla ik zo'n ding aan flarden.

Politie ik zit hier!!!! Hallo in DEN HAAG.

kutzooi :twisted:
Julio
OnTroerend goed
Agent
Surveillant
Roepnaam: Julio
Geslacht:
Leeftijd: 38

Ongelezen bericht door Julio »

Anonymous schreef:
zijlvaart67 schreef:Het rijden door geel (officieel schijnt het ambergeel te zijn) staat inderdaad niet in het feitenboekje maar zoals al aangegeven is ook dit gewoon strafbaar. Je zal er alleen een proces-verbaal voor moeten tikken en dat hebn ik er niet gauw voor over... :lol:

Absoluut niet strafbaar, als je het stoplicht op enkele meters tegenkomt , mag je door geel(oranje whatever rijden) als je niet meer kunt stoppen. Dat is absoluut niet strafbaar. Wat wel strafbaar is, en daar gaat deze discussie over, is dat een zogenaamd, %$# ambtnaartje noch zijn nummer noch wat dan ook wil laten zien.
Bij de rechter krijg je gelijk hoor als de ambtenaar in functie dit niet wil tonen.Agentjes van 20 denken dat ze dit land kunnen besturen, ik heb meegemaakt dat door te hard rijden alleen ,. neem me niet kwalijk Autochtonen staande werden gehouden, allochtonen durven de jongetjes en meisjes in het blauw niet aan te pakken. Zo pak die maar beet, en ga erc maar eens flink over nadenken. Dat voordat je als blauwe jongen je boetelijstje van een jaar bekend moet maken.

Als ik er nog een zo', lijp zie., met zijn/haar flitsapperaatje omdat iemand 57 km per uur rijdt, sla ik zo'n ding aan flarden.

Politie ik zit hier!!!! Hallo in DEN HAAG.

kutzooi :twisted:
:puker: :zwaaien:
Eerst zien dan geloven!!!
Bert TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Bert »

Gezien de frustratie van "Gast" lijkt mij een slotje meer dan op zijn plaats.
rai
In Memoriam
KMAR
Geslacht:

Ongelezen bericht door rai »

Bert schreef:Gezien de frustratie van "Gast" lijkt mij een slotje meer dan op zijn plaats.
Is het enige passende.
Gesloten