Hallo, ik ben al 2 jaar woonachtig op mijn huidige adres.
De vorige bewoonster is met de noorderzon verdwenen, nadat het appartement was afgebrand i.v.m hennep op haar kamer, waardoor het appartement volledig afbrandde.
Ik heb nadat het helemaal was opgeknapt van de woonstichting gekregen.
Mevrouw had nogal wat schulden en achterstallige betalingen, waarvan ik telkens de post kreeg.
Ik stuurde dan ook alles weer terug met de mededeling dat mevrouw hier niet meer woonde.
Ook heb ik verschillende postorder bedrijven gebeld en alles uitgelegd.
Nu blijkt dus dat deze mevrouw nog steeds pakjes laat sturen op mijn adres en aangezien ik altijd aan het werk ben , dus nooit thuis de pakjes waarschijnlijk door een buurman/vrouw worden aangenomen.
Wat kan ik doen om de deurwaarders en evt. andere problemen tegen te gaan????
Kan iemand me daar een antwoord op geven?
B.v.d
oplichting?
Moderator: Moderatorteam
Het lijkt mij dat u het beste aan de postorderbedrijven uitleg kan geven dat deze mevrouw hier meet woonachtig is op dit adres, met een kopie van uw huurovereenkomst om dat te bewijzen. Als u dat tevens zo laat zien aan de deurwaarder zal deze direct rechtsomkeert maken.
Het postorderbedrijf dient namelijk aan te tonen dat u de pakjes heeft aangenomen, dat zal niet gaan omdat u nergens voor getekend heeft.
U staat sterk in dit hele gebeuren afgaande op uw verhaal. Wees niet bang voor het bezoek van de deurwaarder, de beste man/vrouw maakt genoeg soortgelijke situaties mee.
Succes ermee!
Het postorderbedrijf dient namelijk aan te tonen dat u de pakjes heeft aangenomen, dat zal niet gaan omdat u nergens voor getekend heeft.
U staat sterk in dit hele gebeuren afgaande op uw verhaal. Wees niet bang voor het bezoek van de deurwaarder, de beste man/vrouw maakt genoeg soortgelijke situaties mee.
Succes ermee!