kan ik er achter komen wie mijn geld pinde? Videobewaking?
Moderator: Moderatorteam
-
B. Dalemans TS
- Infopolitie Gast
kan ik er achter komen wie mijn geld pinde? Videobewaking?
1 dec. (tussen 00.00 uur en 2 uur) is er met mijn pasje geld van mijn rekening gehaald. Die avond was ik op visite bij vrienden in Wassenaar. Daar ik geld nodig had om met een taxi naar huis te kunnen heb ik gevraagd of iemand van de gasten mij naar een giromaat wilde rijden. Verder wil ik nog niet in details treden daar alle aanwezigen vrienden waren. Ik wil graag weten hoe ik de desbetreffende giromaat videobewaking kan zien, voordat ik aangifte doe. Want het bedrag is groot genoeg om zeer zeker aangifte te doen. Ik moet alleen zeker van mijn zaak zijn. Geef mij alstublieft raad!
-
Onyx TS
- Infopolitie Gast
Ik begrijp een beetje uit je verhaal dat je niet zeker bent of die vriend je geld heeft gepind, mogelijk overweeg je de optie dat je het toch zelf hebt gepind en nu kwijt bent??
Helaas kan je zelf die beelden niet opvragen.
Hiervoor zal je, op korte termijn, aangifte moeten doen, hopen dat er een camera bij die pinautomaat hangt, en dan zal de Politie de band opvragen om te bekijken wie of wat erop staat.
Zou hier zeker niet te lang over blijven dubben omdat die banden uiteindelijk weer gebruikt gaan worden waarna alle bewijs weg is.
Helaas kan je zelf die beelden niet opvragen.
Hiervoor zal je, op korte termijn, aangifte moeten doen, hopen dat er een camera bij die pinautomaat hangt, en dan zal de Politie de band opvragen om te bekijken wie of wat erop staat.
Zou hier zeker niet te lang over blijven dubben omdat die banden uiteindelijk weer gebruikt gaan worden waarna alle bewijs weg is.
-
Wess TS
- Infopolitie Gast
Het is voor u niet mogelijk om de videobeelden van de bewakingscamera's van pinautomaten te zien. Als je aangifte doet dan zal de politie een onderzoek instellen. Het bekijken van eventueel aanwezige videobeelden hoort daarbij.
Ik zou als ik jou was wel aangifte doen. 'Vrienden' stelen niet van elkaar. Of het nou om een paar tientjes gaat of om een 'aanzienelijk' bedrag.
Het staat je natuurlijk altijd vrij om, voordat je aangifte doet, je vrienden te vertellen wat er gebeurd is en dat je overweegt om naar de politie te gaan. Succes.
Gewijzigd: MotoRon
Ik zou als ik jou was wel aangifte doen. 'Vrienden' stelen niet van elkaar. Of het nou om een paar tientjes gaat of om een 'aanzienelijk' bedrag.
Het staat je natuurlijk altijd vrij om, voordat je aangifte doet, je vrienden te vertellen wat er gebeurd is en dat je overweegt om naar de politie te gaan. Succes.
Gewijzigd: MotoRon
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
-
Doggieman TS
- Infopolitie Gast
- The Scorpion
- Roepnaam: Sire
- Leeftijd: 45