Uniform
Moderator: Moderatorteam
-
jerommekeaalsmeer TS
- Infopolitie Gast
Uniform
Ik zit nu in de vooropleiding voor de politie, ik heb alleen een vraag over het uniform,
Ik zie steeds minder agenten die de welbekende politiepet dragen, is dit nog steeds verplicht bij het uniform of word het gedoogd als je de pet niet draagt?
Zie vooral de leerlingen en de oudere wijkagenten nog met een pet, de daartussen liggende groep zie ik altijd zonder pet
Ik zie steeds minder agenten die de welbekende politiepet dragen, is dit nog steeds verplicht bij het uniform of word het gedoogd als je de pet niet draagt?
Zie vooral de leerlingen en de oudere wijkagenten nog met een pet, de daartussen liggende groep zie ik altijd zonder pet
- Flik
- Geslacht:
- Leeftijd: 50
In principe moet op straat de pet gedragen worden. Dat veel mensen hem liever niet opzetten komt omdat hij gewoon niet erg lekker zit. Erg handig is het ook niet altijd. Met pet straal je echter wel meer gezag uit.
Dat studenten hem over het algemeen wel dragen komt natuurlijk doordat juist zij nog extra in de gaten worden gehouden door de leiding.
De oude garde is vroeger denk ik wat meer gedrild, en is het daardoor waarschijnlijk meer gewend.
Dat studenten hem over het algemeen wel dragen komt natuurlijk doordat juist zij nog extra in de gaten worden gehouden door de leiding.
De oude garde is vroeger denk ik wat meer gedrild, en is het daardoor waarschijnlijk meer gewend.
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
Re: Uniform
die gooien er met de pet naar dus.jerommekeaalsmeer schreef: Zie vooral de leerlingen en de oudere wijkagenten nog met een pet, de daartussen liggende groep zie ik altijd zonder pet
-
Thijs TS
- Infopolitie Gast
Brugjaar politie?jerommekeaalsmeer schreef:Ik zit nu in de vooropleiding voor de politie
- The Scorpion
- Roepnaam: Sire
- Leeftijd: 45
Walter schreef:die gooien er met de pet naar dus.jerommekeaalsmeer schreef: Zie vooral de leerlingen en de oudere wijkagenten nog met een pet, de daartussen liggende groep zie ik altijd zonder pet
sjongejongejonge
Maar inderdaad, studenten worden echt verplicht dat ding te dragen. Ik draag de pet ook wel als ik ga lopen overdag. Op de fiets niet en ik neem m niet mee in de auto.
Vanaf nu draag ik de bontmuts altijd. Geweldig ding!
Wie rent, bekent!
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
The Scorpion schreef:Walter schreef:die gooien er met de pet naar dus.jerommekeaalsmeer schreef: Zie vooral de leerlingen en de oudere wijkagenten nog met een pet, de daartussen liggende groep zie ik altijd zonder pet
sjongejongejonge![]()
![]()
![]()
Maar inderdaad, studenten worden echt verplicht dat ding te dragen. Ik draag de pet ook wel als ik ga lopen overdag. Op de fiets niet en ik neem m niet mee in de auto.
Vanaf nu draag ik de bontmuts altijd. Geweldig ding!
bestel er eens een voor mij
-
Wess TS
- Infopolitie Gast
Ik heb mijn bondmuts vervangen door een gewone zwarte muts muts daarop in blauwe lettes het woord politie. Die muts is makkelijker mee te nemen in de binnenzak van mijn jas. Mijn winterblousson heb ik inmiddels wel in de kast, draag nu mijn parka
Lekker warm!!
O'ja, die pet die uh......ligt onder een laag stof achter de kapstok (geloof ik
)
O'ja, die pet die uh......ligt onder een laag stof achter de kapstok (geloof ik
-
klpd-hd TS
- Infopolitie Gast
- The Scorpion
- Roepnaam: Sire
- Leeftijd: 45
helaas, kan niks bestellen. heb 25 euro nog maar.Guido schreef:
bestel er eens een voor mij
Wie rent, bekent!
-
Wess TS
- Infopolitie Gast
Klopt, wij hebben ze een keer gekregen. Weet niet meer waarom en van wie. Waren ook een poosje te bestellen op http://www.bekobi.nl, maar daar zie ik ze nu niet meer.Flik schreef:Wess, heb je die letters zelf op de muts geborduurd? In Apeldoorn leveren ze zoiets naar mijn weten niet.
-
jerommekeaalsmeer TS
- Infopolitie Gast
jepThijs schreef:Brugjaar politie?jerommekeaalsmeer schreef:Ik zit nu in de vooropleiding voor de politie
-
Thijs TS
- Infopolitie Gast
Bevalt het een beetje?jerommekeaalsmeer schreef:jepThijs schreef:Brugjaar politie?jerommekeaalsmeer schreef:Ik zit nu in de vooropleiding voor de politie
(heb het ook gedaan in Breda)
Groetjes,
Thijs
ps registreer je zelf anders even, hier doe je je voordeel absoluut mee