Poepende hond

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Dusty
Deskundige
Geslacht:

Ongelezen bericht door Dusty »

MK schreef:Bedankt allemaal voor jullie reacties!

Ik heb ook Maandag uitgebreid met een gewone agent hierover gepraat. Hij denkt ook dat mijn enige kans om dit op te lossen is via de wijkagent. Laat ons hopen!
:oops: :oops: Ik vind dit wel de mooiste/toepasselijkste opmerking die je nu maakt.............. :wink: :wink: :P :P
Mo TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Mo »

:lol: :lol: :lol:

Laat ik dat nu maar niet proberen.....wordt er gelijk gevraagd of ik wel een vergunning heb... :lol:

Gr
Mo
Gast TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Naief of niet naief, iemand die vriendelijk doet krijgt van mij alles gedaan, iemand die wat norser doet, daar wil ik wel rekening mee houden maar als men begint met "hou daar eens even snel mee op ja?" dan heb je mij boven op de kast ;)
Thijs TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Thijs »

Anonymous schreef:Naief of niet naief, iemand die vriendelijk doet krijgt van mij alles gedaan, iemand die wat norser doet, daar wil ik wel rekening mee houden maar als men begint met "hou daar eens even snel mee op ja?" dan heb je mij boven op de kast ;)
Bij jou wel, maar bij iedereen? :?: :wink:
Peter Kurvers TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Peter Kurvers »

®win schreef:Je moet ook geen retouradres op de envelop schrijven ;)

Hoe zo een envelope gebruiken ?
Mo TS
Infopolitie Gast

Hoe zo een envelope gebruiken ?
Omdat de drol zo moeilijk beschrijfbaar is.... :lol:

Ach een flinke hoos zoals gisteren en weg zijn de drollies....

Gr
Mo
Mich TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Mich »

Ik hoor hier alleen nog maar dingen over het poepen van de hond, maar de reden dat de hond dit kan doen is het feit dat hij losloopt.
Het lijkt mij, gezien jouw video-surveillance, niet zo moeilijk om de tijd dat dit meestal gebeurd in te schatten. Neem contact op met de hondencontroleur en dien een verzoek tot handhaven in op dit tijdstip. Knappe controleur als hij hier onderuit weet te komen. (Mocht hij al geen zin hebben)

Succes
Mo TS
Infopolitie Gast

maar de reden dat de hond dit kan doen is het feit dat hij losloopt.
Nee hoor niet altijd, de baasjes staan er aan de lijn naast, meestal in het luchtledige te staren... :lol:

Gr
Mo
Mich TS
Infopolitie Gast

Maar bij het direct aanspreken, is het lastig ontkennen boven zo'n warme...... :P
mfl TS
Infopolitie Gast

in de emmer poepen

Ongelezen bericht door mfl »

vriend van me heeft het geflikt bij een vervelende klant. om 3 weken lang op een emmer zijn behoefte te doen (wel een deksel erop doen tegen de lucht) daarna deze emmer geleegd tegen en voor de voordeur van die lastige klant. Dit kon hij wel anoniem doen, jammer genoeg kon hij zelf niet genieten van het gezicht van die vent maar dat werd hem in geuren en kleuren verteld door de overbuurman.

misschien een suggestie
MK TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door MK »

Mo : “Ach een flinke hoos zoals gisteren en weg zijn de drollies....”

Ja, klopt, die van gister en eergisteren zijn weggespoeld, die van vanochtend heb ik om 8uur vanavond zelf opgeruimd - was namelijk grootendeels droog hier vandaag. Die van morgen ochtend zou ik rond de lunchtijd kunnen opruimen - voorspelling is namelijk droog.

Ik moet de enige mens in Nederland zijn die stortregen op een dagelijks basis wenst.

Mich: “Neem contact op met de hondencontroleur en dien een verzoek tot handhaven in op dit tijdstip. Knappe controleur als hij hier onderuit weet te komen. (Mocht hij al geen zin hebben)”

Ik ben afgelopen maandag bij het politiekantoor geweest. Ze hebben gezegd dat de wijkagent kontakt met mij zou opnemen. Ik zit er nog op te wachten.

Net als jij, had ik ook gedacht dat ze (wijkagent/milieu-inspecteur) bereid zouden zijn om wat tijd te besteden om deze loslopende hond te pakken… maar toen ik dit voorstelde keek de agent mij aan als of ik gestoord was. Zeker omdat ik kan alleen kan zeggen dat de hond dagelijks tussen 7 en 10 uur ’s ochtends voor zijn ochtend wandeling gaat. De eigenaar is namelijk gepensioneerd, en houdt geen vaste tijden zoals werkende mensen.

Maar ja, ik zou het ook voorstellen aan de wijkagent wanneer die eindelijk kontakt met mij opneemt.

Mijn gevoel zegt dat ze hier onderuit willen komen. Kennelijk weinig (geen) interesse.
Mich TS
Infopolitie Gast

Laten we eerlijk zijn: Het is niet het meest verschrikkelijke op aarde, helemaal niet als je als wijkagent moet kiezen tussen criminaliteit door hangjongeren en een hondendrol. :roll:
Beetje flauw misschien, maar toch. Aan de andere kant, je zal het dus zelf maar hebben: Ook de wijkagent zou er van balen als dit bij hem voor de deur zou plaatsvinden. Moed houden dus.... :thumright:
sentinel1984 TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door sentinel1984 »

wat ik wel eens heb gedaan; drol in een schoenendoos doen. Vervolges wat kranten erop. dit goedje voor de deur neerzetten.
Vuurtje bij de kranten.............. En lache maar.

Maar oke toen was ik nog jong. Ik ben nu mijn wildere haren kwijt :P

het probleem begint al dat de hond losloopt. Zoals verschillende mensen al hebben aangegeven, een Hond mag niet loslopen. Behalve op de aangewezen plekken. (dit wordt door iedere gemeente bekend gemaakt bij de honden eigenaren). Dus hier kan je al mee beginnen. En dan mag de hond alleen poepen op de velden waar het ook daad werkelijk mag.

En de hond vangen en vervolgens het asiel bellen zal voor mij geen optie zijn. Hier heb je alleen de hond mee, en die kan er niks aan doen. Het is het baasje, die moet je hebben
Dusty
Deskundige
Geslacht:

Ongelezen bericht door Dusty »

sentinel1984 schreef:En de hond vangen en vervolgens het asiel bellen zal voor mij geen optie zijn. Hier heb je alleen de hond mee, en die kan er niks aan doen. Het is het baasje, die moet je hebben
Die moet wel geld aan het asiel betalen als hij zijn hond weer terug wil........ 8)
saskia1950 TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door saskia1950 »

[quote="sentinel1984"]
het probleem begint al dat de hond losloopt. Zoals verschillende mensen al hebben aangegeven, een Hond mag niet loslopen. Behalve op de aangewezen plekken. (dit wordt door iedere gemeente bekend gemaakt bij de honden eigenaren). Dus hier kan je al mee beginnen. En dan mag de hond alleen poepen op de velden waar het ook daad werkelijk mag.

je mag een hond in principe overal laten poepen, behalve op plekken waar het verboden is voor honden, als je het maar zelf opruimt. :D

dit gegeven telt alleen als de hond is opgegeven bij de gemeente voor de hondenbelasting, misschien ook een tip. :twisted:
kijk eens op deze link:http://www.almere.nl/smartsite.dws?id=10080
en op deze:http://bis.almere.nl/infoman/getdocumen ... 010&Item=0

elke gemeente heeft graag inkomsten, door wie de hond ook word opgegeven, als je maar de naam en het adres van de "echte" eigenaar opgeeft. :idea:

succes
saskia1950
Gesloten