geachte heer
IK heb mijn theorie certificaat beveiliger2 behaald nu moet ik stage lopen voor het praktijk gedeelte hoe lang duurt het voor ik mijn tijdelijke pas krijg gaarne uw antwoord
politiepas
Moderator: Moderatorteam
-
Bim TS
- Infopolitie Gast
Re: politiepas
verblijfspas voor de Staat der Nederlanden?gerritsen schreef:geachte heer
IK heb mijn theorie certificaat beveiliger2 behaald nu moet ik stage lopen voor het praktijk gedeelte hoe lang duurt het voor ik mijn tijdelijke pas krijg gaarne uw antwoord
of waar heb je het over- en aan welke heer stel je de vraag?
-
Thijs TS
- Infopolitie Gast
Re: politiepas
Kan wel eens een tijdje gaan duren. Meestal gaat het niet zo snel. Neem eens contact op met de ecabo. Telefoon nummer kun je vinden op http://www.ecabo.nlgerritsen schreef:geachte heer
ps er wordt een pas bedoeld waarmee je op beroepspraktijkvorming kunt in de beveiliging tijdens de beveiligingsopleiding.
-
Thijs TS
- Infopolitie Gast
-
Thijs TS
- Infopolitie Gast
- rai
- Geslacht:
Geel ken ik ook niet. Had het over groen.Thijs schreef:Grijs is volgens mij de pas als je je diploma hebt, de gele is volgens mij voor particuliere rechercheburuea's, maar een gele ken ik nietrai schreef:Waarschijnlijk bedoeld hij zeker de oude groene pas als stagaire. (Of grijze en draai ik het nu om ?)![]()
-
Thijs TS
- Infopolitie Gast
Oeps
Ik vond dit op het internet.
Ik vond dit op het internet.
Beveiligingsmedewerkers zijn verplicht een legitimatiebewijs bij zich te dragen. Om beveiligingswerkzaamheden te kunnen uitvoeren, moet ook de aspirant-beveiliger over zo’n legitimatiebewijs beschikken. Het vroegere onderscheid tussen het grijze legitimatiebewijs voor gediplomeerde en het groene legitimatiebewijs voor aspirant-beveiligers is vervallen. Ook aspirant-beveiligers krijgen voortaan een grijs legitimatiebewijs, met de beperking dat dit maximaal twaalf maanden geldig is.