Salaris politie
Moderator: Moderatorteam
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Salaris politie
Ik heb net gesolliciteerd bij de politie. Nu weet ik dat ik tijdens mijn opleiding een salaris krijg. Beginnend bij € 1202 bruto p/m en aan het eind van de opleiding krijg ik € 1791 bruto p/m.
Maar wat ga ik NA mijn opleiding verdienen als allround politiemedewerker? Dus in welke salaris schaal kom ik terecht en wat is in die schaal het minimale en maximale salaris?
R
P.S. misschien is deze vraag al eens eerder gesteld, maar ik kan me niet aanmelden bij dit forum i.v.m een verkeerd e-mail adres. (hotmail)
Maar wat ga ik NA mijn opleiding verdienen als allround politiemedewerker? Dus in welke salaris schaal kom ik terecht en wat is in die schaal het minimale en maximale salaris?
R
P.S. misschien is deze vraag al eens eerder gesteld, maar ik kan me niet aanmelden bij dit forum i.v.m een verkeerd e-mail adres. (hotmail)
-
etienne TS
- Infopolitie Gast
- KaPiche
- Roepnaam: Papa
- Geslacht:
- Leeftijd: 45
Re: Salaris politie
Ga maar uit van rond de € 1900,- Bruto als allrounderAnonymous schreef:Ik heb net gesolliciteerd bij de politie. Nu weet ik dat ik tijdens mijn opleiding een salaris krijg. Beginnend bij € 1202 bruto p/m en aan het eind van de opleiding krijg ik € 1791 bruto p/m.
R
~Wegens gebrek aan personeel werken er bij de politie mensen, ze zijn zeldzaam dus behandel ze met respect~
Kijk even op http://www.acp.nl/cao-en-werk/cao-politie/ . Daar staan alle salaristabellen als een link beschikbaar.
Gezien het door jou genoemde eindbedrag ga ik er van uit dat je solliciteert voor allround niveau 4. Deze komt in de praktijk binnen op schaal 7.
Gezien het door jou genoemde eindbedrag ga ik er van uit dat je solliciteert voor allround niveau 4. Deze komt in de praktijk binnen op schaal 7.
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
-
etienne TS
- Infopolitie Gast
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Dat betekend dus dat je als hoofdagent, op je 64e na bijv. 30 dienstjaren maximaal € 2579 kunt verdienen.
In dat geval zou ik het zeer terecht vinden en zelfs aanmoedigen als politiemensen op de baricade gaan!!
De brandweer staakt omdat ze langer dan 55 moeten werken.. Nou dan mag de politie ook wel staken voor meer salaris!.
Want de maatschappij is tenslotte deels afhankelijk van de politie. Zonder politie zou het een chaos worden in nederland. Nou dan mag die politie best wat meer betaald worden!!
Dus wat doen we: verzamelen op het malieveld, of de 2e kamer bestormen??
Want dit salaris is echt belachelijk laag..
In dat geval zou ik het zeer terecht vinden en zelfs aanmoedigen als politiemensen op de baricade gaan!!
De brandweer staakt omdat ze langer dan 55 moeten werken.. Nou dan mag de politie ook wel staken voor meer salaris!.
Want de maatschappij is tenslotte deels afhankelijk van de politie. Zonder politie zou het een chaos worden in nederland. Nou dan mag die politie best wat meer betaald worden!!
Dus wat doen we: verzamelen op het malieveld, of de 2e kamer bestormen??
Want dit salaris is echt belachelijk laag..
-
wout TS
- Infopolitie Gast
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Daar ben ik het mee eens.. Ik neem aan dat dit bruto bedragen zijn..
Nou het bedrijfsleven lacht je uit.
Zelfs de particuliere beveiligers zonder bevoegdheden zoals een wapen, die de hele dag in een winkel naar de winkelende mensen staan te staren verdienen nog meer.
Laat staan de mensen die de hele dag op hun luie reet zitten op kantoor en 80% van de tijd niets anders doen dan koffiedrinken en totaal geen risico lopen met hun werk verdienen 3 x zo veel. Zij zullen zich wel doodlachen als ze 's middags naar huis rijden en een politieauto tegen komen: "haha sukkels.. lekker he hard werken voor weining geld!"
Remkes krijgt binnekort 30% loonsverhoging.
Ik weet het goed gemaakt.. Remkes 20%, de politie 10% loonsverhoging..
Dit salaris is toch gewoon een maandelijkse belediging.. Dat kun je toch niet goedkeuren.
Nee, ik ga voor bestormen van de 2e kamer
Gr. Jan
Nou het bedrijfsleven lacht je uit.
Zelfs de particuliere beveiligers zonder bevoegdheden zoals een wapen, die de hele dag in een winkel naar de winkelende mensen staan te staren verdienen nog meer.
Laat staan de mensen die de hele dag op hun luie reet zitten op kantoor en 80% van de tijd niets anders doen dan koffiedrinken en totaal geen risico lopen met hun werk verdienen 3 x zo veel. Zij zullen zich wel doodlachen als ze 's middags naar huis rijden en een politieauto tegen komen: "haha sukkels.. lekker he hard werken voor weining geld!"
Remkes krijgt binnekort 30% loonsverhoging.
Ik weet het goed gemaakt.. Remkes 20%, de politie 10% loonsverhoging..
Dit salaris is toch gewoon een maandelijkse belediging.. Dat kun je toch niet goedkeuren.
Nee, ik ga voor bestormen van de 2e kamer
Gr. Jan
-
Bim TS
- Infopolitie Gast
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
Een aantal goede vrienden van mij werken via de beveiliging in de objectbewaking (vol continu dienst) en verdienen stuk voor stuk een paar honderd euro netto per maand meer.Guido schreef:ik weet wel zeker dat de gemiddelde beveiliger minder verdiend hoor!
Je kan mij niet vertellen dat dit een uitzondering is.
Kom niet met het verhaal het is een keuze. Want dat is wel heel erg makkelijk. Het wordt tijd dat de politiek krijgt waarvoor zij betaald......NIETS, dus totaal geen bekeuringen meer schrijven en geen enkel pv meer opmaken, moet je eens opletten hoe snel er meer geld is.
Sociaal akkoord? En ons sociale leven dan??????????
Geen posten meer bij de ministers voor de deur, laat ze het zelf maar uitzoeken, risico van het vak
Waar zijn de grote bonden met het raadplegen van de achterban, heb nog steeds geen post gezien. Grote monden over dit was het maximale. Daarom zijn er in de tussentijd al voor verscheidene beroepsectoren betere salarisverhogingen in de nieuwe cao.
Een aanfluiting en het woord boos is nog erg genuanceerd!
Donner en Remkes laat me niet lachen, die weten totaal niet wat een diender op straat tegenwoordig meemaakt. Vinden ze ook niet belangrijk want ach is een keuze toch
mashi
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
Natuurlijk zullen er beveiligers zijn die meer verdienen dan wij bij de politie.mashi schreef:Een aantal goede vrienden van mij werken via de beveiliging in de objectbewaking (vol continu dienst) en verdienen stuk voor stuk een paar honderd euro netto per maand meer.Guido schreef:ik weet wel zeker dat de gemiddelde beveiliger minder verdiend hoor!
maar ik weet haast wel zeker dat dat niet de beveiligers zijn die in de V&D rondlopen, zal wel leidinggevend zijn, en ook de leidinggevenden binnen de politie verdienen die meer dan wij
Guido schreef:Natuurlijk zullen er beveiligers zijn die meer verdienen dan wij bij de politie.mashi schreef:Een aantal goede vrienden van mij werken via de beveiliging in de objectbewaking (vol continu dienst) en verdienen stuk voor stuk een paar honderd euro netto per maand meer.Guido schreef:ik weet wel zeker dat de gemiddelde beveiliger minder verdiend hoor!
maar ik weet haast wel zeker dat dat niet de beveiligers zijn die in de V&D rondlopen, zal wel leidinggevend zijn, en ook de leidinggevenden binnen de politie verdienen die meer dan wij
Gewoon vakdiploma en achter de receptie en buitenkantoortijden de beveiligingrondes. Geen leidinggevende!
mashi
- rich
- Geslacht:
- Leeftijd: 51
Andere kant van het verhaal is dat niemand verplicht is om bij de politie te gaan werken.
Als je leven aanpast aan hetgeen je verdient kan je een prettig leven hebben. Er zijn er die meer verdienen en ik ken er zat die minder verdienen.
Een ieder weet bij de sollicitatie wat het salaris is en de ervaren dienders weten wat ze over een paar jaar verdienen. Als dat voor die persoon niet genoeg is dan zijn er zat banen te vinden.
Of je het binnen dat andere beroep ook zo naar je zin hebt is een tweede.
Als je leven aanpast aan hetgeen je verdient kan je een prettig leven hebben. Er zijn er die meer verdienen en ik ken er zat die minder verdienen.
Een ieder weet bij de sollicitatie wat het salaris is en de ervaren dienders weten wat ze over een paar jaar verdienen. Als dat voor die persoon niet genoeg is dan zijn er zat banen te vinden.
Of je het binnen dat andere beroep ook zo naar je zin hebt is een tweede.
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.