is het strafbaar, om een adres, waar je al meer als een half jaar niet meer woond, in een officiele koopacte te laten opnemen bij een notaris?en kunnen daar voor mij nog gevolgen aan hangen???
toelichting;
mijn ex relatie, welke begin december 2004 plots mijn woning heeft verlaten met bestemming onbekend, heeft juli jl een woning gekocht met mijn hartsvriendin.
(ja dat was dus bestemming onbekend waar je dan ook 6 maanden later achter komt, maar dat ter zijde).
Op de akte bij de notaris heeft hij als verblijf adres, mijn adres opgegeven.
Ik kwam hier achter omdat mijn aanvraag huursubsidie werd afgewezen omdat meneer zich niet had uitgeschreven, dit feit heb ik trouwens wel gemeld bij de gemeente, en daar is uiteindelijk een vermelding van gemaakt , gevolg is wel dat ik een half jaar huur subsidie daardoor ben misgelopen.
Maar goed, door wat geruchten en zelf speuren ben ik dus via het kadaster in het bezit gekomen van de gegevens betreffende aankoop van een woning door mijn ex en mijn (ex)hartsvriendin
Ik was met stomheid
Meneer valt mij nl behoorlijk lastig met aangetekende brieven, waar hij geld en goederen van mij eist, en heeft het nu zover dat hij het via een deurwaarder speeld, en als antwoord op mijn bezwaarschirft, kreeg ik een brief terug dat meneer daar geen boodschap aan had en het aan de kanton rechter zou voorleggen.
misschien is er hier ook iemand die mij juridisch wat advies kan geven, op dit moment ben ik in een situatie terecht gekomen, waar ik niet veel verstand van heb, en alle hulp en tips zijn welkom