Beste mensen,
Ik heb laatst een boete gehad van 45 euro maar nog niet betaald maar nu ik op mn acceptgiro kijk zie ik dat de agent een verkeerde adres heeft opschreven, zou ik nu onder mn boete uitkomen vanwege de fout van de agent ?[/img]
Verkeerde gegevens opgeschreven
Moderator: Moderatorteam
Wat je ook nog kunt doen is; HIER klikken en daar de bezwaartest doen. 
Ik zal hem zelfs even voor je doen (wat een service
)
Uw antwoord: Ja, er klopt iets niet in de gegevens op de beschikking
Sommige mensen verkeren in de veronderstelling dat dit ‘vormfouten’ zijn waardoor de beschikking vernietigd moet worden. Kennelijke vergissingen zijn echter geen aanleiding om de sanctie te vernietigen. U kunt beroep instellen, waarna u een nieuwe beschikking krijgt met de gecorrigeerde gegevens. De boete moet uiteindelijk dus wel betaald worden (dat kunt u ook meteen doen, zonder eerst beroep in te stellen).
Resultaat: naar aanleiding van het beroepsschrift zal de Officier een gecorrigeerde beschikking laten toesturen. Uiteindelijk moet de boete dus wel betaald worden.
Uw antwoord: Ja, er klopt iets niet in de gegevens op de beschikking
Sommige mensen verkeren in de veronderstelling dat dit ‘vormfouten’ zijn waardoor de beschikking vernietigd moet worden. Kennelijke vergissingen zijn echter geen aanleiding om de sanctie te vernietigen. U kunt beroep instellen, waarna u een nieuwe beschikking krijgt met de gecorrigeerde gegevens. De boete moet uiteindelijk dus wel betaald worden (dat kunt u ook meteen doen, zonder eerst beroep in te stellen).
Resultaat: naar aanleiding van het beroepsschrift zal de Officier een gecorrigeerde beschikking laten toesturen. Uiteindelijk moet de boete dus wel betaald worden.
-
Bert TS
- Infopolitie Gast
-
Bert TS
- Infopolitie Gast