Geflitst.
Moderator: Moderatorteam
-
Jalke TS
- Infopolitie Gast
Geflitst.
Hallo,
Ik heb gister eind van de dag een enorme fout gemaakt.
Ik was op weg naar huis was al goed donker op een onverlichte weg. Ik heb totaal niet doorgahad dat ik op een 60 weg reed. Ik reet overigens in mijn vaders auto. Ik reed achter 4 auto's die 60 reden maar omdat ik dacht op een 80 weg te rijden heb ik die ingehaald. Iedereen zal begrijpen dat als je 4 autos inhaald de snelheid oploopt toen ik er voorbij was reed ik denk ik tegen de 120 en liet ewoon mijn gas los om weer te minderen. Maar gelijk nadat ik er voorbij was werdt ik geflitst door een flitser... Nu denk ik dat ik geflitst ben met 60 te hard aangezien het een 60 zone was. Ik probeer nu niet er onder uit te komen, ik heb zelf niet goed opgelet dus pech voor mij. Maar ik wil wel graag weten wat er nu gaat gebeuren. Mijn vader heeft zelf nog nooit een boete gehad voor boven de 30kmh te hard denkt ie en ik zelf ook niet. Krijg ik nu alleen een boete van 420euro of gaat er een staartje aanzitten?
Alvast bedankt,
Een op dat moment domme bestuurder.
Ik heb gister eind van de dag een enorme fout gemaakt.
Ik was op weg naar huis was al goed donker op een onverlichte weg. Ik heb totaal niet doorgahad dat ik op een 60 weg reed. Ik reet overigens in mijn vaders auto. Ik reed achter 4 auto's die 60 reden maar omdat ik dacht op een 80 weg te rijden heb ik die ingehaald. Iedereen zal begrijpen dat als je 4 autos inhaald de snelheid oploopt toen ik er voorbij was reed ik denk ik tegen de 120 en liet ewoon mijn gas los om weer te minderen. Maar gelijk nadat ik er voorbij was werdt ik geflitst door een flitser... Nu denk ik dat ik geflitst ben met 60 te hard aangezien het een 60 zone was. Ik probeer nu niet er onder uit te komen, ik heb zelf niet goed opgelet dus pech voor mij. Maar ik wil wel graag weten wat er nu gaat gebeuren. Mijn vader heeft zelf nog nooit een boete gehad voor boven de 30kmh te hard denkt ie en ik zelf ook niet. Krijg ik nu alleen een boete van 420euro of gaat er een staartje aanzitten?
Alvast bedankt,
Een op dat moment domme bestuurder.
-
Knakker TS
- Infopolitie Gast
-
Jalke TS
- Infopolitie Gast
Nee heb het er gewoon met mijn vader over gehad en ik heb egzget dat het dom van mijzelf is dat ontken ik zeker niet maar ik reed niet opzettelijk zo hard het was met een reden. Ik kwam op dat moment uit braband naar assen dat is dus zon beetje dwars NL door en heb hele weg rustig gereden. Op dat moment kon ik hun inhalen waarvan ik dacht zo die rijden wel erg zacht. En op dat moment had ik gewoon pech. Boete vink niet zo erg das eige schuld maar zie het niet zo zitten om voor te komen enzo.
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
het betreft hier geen mulder gedraging meer dus word hij ook geregistreerd.
Wat je vader KAN doen is een brief schrijven naar aanleiding van de gekregen post en daarin vermelden dat JIJ de bestuurder was.
Dan zal jij post gaan krijgen, als je eerlijk bent en zegt dat JIJ hebt gereden zal hij op jouw naam komen.
Ontken je komt de bekeuring weer op je vaders naam.
Wat je vader KAN doen is een brief schrijven naar aanleiding van de gekregen post en daarin vermelden dat JIJ de bestuurder was.
Dan zal jij post gaan krijgen, als je eerlijk bent en zegt dat JIJ hebt gereden zal hij op jouw naam komen.
Ontken je komt de bekeuring weer op je vaders naam.
-
Jalke TS
- Infopolitie Gast
Je vader zal een transactievoorstel krijgen van een Officier van Justitie. Op dit transactievoorstel kan jouw vader aangeven wie de bestuurder van de auto is geweest wanneer hij de auto op het moment van de overtreding niet bestuurd heeft. In dit geval kan jouw vader dus aangeven dat jij de besturder bent geweest waarna de Officier van Justitie jou een transactievoorstel zal doen toekomen. Als je dat transactievoorstel keurig op tijd betaald zal er verder niks aan de hand zijn.
Tenzij je natuurlijk een hele waslijst aan forse snelheidsovertredingen op je naam hebt staan.
Tenzij je natuurlijk een hele waslijst aan forse snelheidsovertredingen op je naam hebt staan.
Voorts ben ik van mening dat er een einde moet komen aan de figuur Zwarte Piet.
-
NTAV TS
- Infopolitie Gast
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Nou ik ben 1 keer aangehouden omdat ik inhaalde en die agent vond dat ik dat te hard deed ik ben daar verder niet op ingegaan had toen net mijnn rijbewijs. Dies was 20Kmh verder nog paar boetes bvan niet hoger dan 15 en paar van 8 ofzow... meer ook niet denk stuk of 5 in totaal.Botje schreef:Je vader zal een transactievoorstel krijgen van een Officier van Justitie. Op dit transactievoorstel kan jouw vader aangeven wie de bestuurder van de auto is geweest wanneer hij de auto op het moment van de overtreding niet bestuurd heeft. In dit geval kan jouw vader dus aangeven dat jij de besturder bent geweest waarna de Officier van Justitie jou een transactievoorstel zal doen toekomen. Als je dat transactievoorstel keurig op tijd betaald zal er verder niks aan de hand zijn.
-
Jalke TS
- Infopolitie Gast
-
Peter Kurvers TS
- Infopolitie Gast