wat moet ik doen?

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
fatih TS
Infopolitie Gast

wat moet ik doen?

Ongelezen bericht door fatih »

hallo ik heb een een vraagje ik heb nog wat openstaande boetes precies weet ik niet maar ongeveer van 1000 euro maar dat is nog niet alles want begin maart dit jaar kreeg ik een brief dat ik ook nog 100 uur taakstraf moest doen of 50 dagen moest zitten maar heb helemaal niks van me laten horen maar dat taakstraf heeft niks met die boetes te maken dat weet ik wel ze kunnen niet bij me langs komen wat heb geen inschrijf adres maar dat is nog niet alles heb ook nog belasting schuld van weet ik veel hoeveel................... maar mijn vraag is wat doen ze met me als ze me aanhouden?????????????
KaPiche
Stamgast
Inspecteur
Roepnaam: Papa
Geslacht:
Leeftijd: 45

Re: wat moet ik doen?

Ongelezen bericht door KaPiche »

fatih schreef:maar mijn vraag is wat doen ze met me als ze me aanhouden?????????????
Ligt eraan. Die brief die je kreeg, waarin staat dat je +/- 1000 euro moet betalen, moest je die ondertekenen.

Als ze je aanhouden, zal je je straf moeten gaan uitzitten in de gevangenis.
Laatst gewijzigd door KaPiche op 14 nov 2005, 08:40, 1 keer totaal gewijzigd.
~Wegens gebrek aan personeel werken er bij de politie mensen, ze zijn zeldzaam dus behandel ze met respect~
rich
Moderator
Agent
Geslacht:
Leeftijd: 51

Ongelezen bericht door rich »

Dan gaan ze netjes uitzoeken wat er nog openstaat en dan zal men het een en ander in het werk gaan stellen om te zorgen dat deze zaken worden afgehandeld.

Ik neem aan dat de vonnisen betekend zijn en dan is er wat dat betreft geen weg terug meer.

De straffen blijven openstaan totdat ze afgehandeld zijn.
met een vriendelijke groet, Rich

rich@infopolitie.nl

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
Walter TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Walter »

en als je pech hebt dan staat er voor die geldboetes ook een vervangende straf en mag je brommen als je niet kunt betalen. Of je wordt gegijzeld (max 7 dagen per boete) en mag je als je die dagen uitgezeten en heb alsnog je boete te betalen.
Walter TS
Infopolitie Gast

rich schreef:De straffen blijven openstaan totdat ze afgehandeld zijn.
tenzij je de expiratiedatum haalt...dan heb je mogelijk mazzel. afhankelijk van de ernst van de feiten.
rich
Moderator
Agent
Geslacht:
Leeftijd: 51

Ongelezen bericht door rich »

Nog niet meegemaakt Walter ;)

Op de een of andere manier loopt men vanzelf wel tegen de lamp ;)
met een vriendelijke groet, Rich

rich@infopolitie.nl

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
Walter TS
Infopolitie Gast

rich schreef:Nog niet meegemaakt Walter ;)

Op de een of andere manier loopt men vanzelf wel tegen de lamp ;)
Ik in 10 jaar ook nog maar 1 keer.
Maar het mooie is inderdaad dat naarmate de straf hoger is de datum verder in de toekomst ligt. En..zoals jij stelt: je komt vanzelf aan de beurt binnen de termijn. Daar is de politie voor...:D
Gesloten