Gebruik mobiel i.g.v. detentie

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Palma TS
Infopolitie Gast

Gebruik mobiel i.g.v. detentie

Ongelezen bericht door Palma »

Heb al eerder gebruik gemaakt van deze site heb nu het volgende "probleem". Degene die enkele maanden geleden mijn laptop heeft verduisterd is begin juli opgepakt door de politie i.v.m. lastigvallen van zijn ex-vriendin. Hij had nog een celstraf van bijna 500 dagen uitstaan en een bedrag aan boete van € 12.000,- openstaan, omdat hij een aantal keren geweld had gebruikt.
Ik kon het niet laten om vanavond hem te proberen te bereiken op zijn mobiel. Hij heeft nog steeds de melding van: "Ik bel je terug".
Mijn vraag is als je dus bent opgepakt mag je dan je mobiel bij je houden of betekent dit dat deze persoon al weer vrij rondloopt.

Graag reactie!!!

Vriendelijke groet,

Palma
donmarcello
Stamgast
Roepnaam: marcel
Geslacht:
Leeftijd: 68

Ongelezen bericht door donmarcello »

mischien dat je zijn antwoordapperaat krijgt :idea: staat toch nergens dat je je telefoon uit moet zetten .
En nee je mag geen mobiel in je cel hebben.
Mag ik u tegen u zeggen ...ik heb moeite met de L
Palma TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Palma »

donmarcello schreef:mischien dat je zijn antwoordapperaat krijgt :idea: staat toch nergens dat je je telefoon uit moet zetten .
En nee je mag geen mobiel in je cel hebben.
De tekst "Ik bel je terug" stond/staat standaard op zijn voicemail. :D Mijn vraag was of je een mobiel in je cel mag hebben, dus niet.
The Scorpion
OnTroerend goed
Agent
Roepnaam: Sire
Leeftijd: 45

Ongelezen bericht door The Scorpion »

niet dus.
Wie rent, bekent!
gvdbor
In Memoriam
Geslacht:

Ongelezen bericht door gvdbor »

En ook zijn advocaat, of politieman of wie dan ook wie daar binnenkomt: Mobiel inleveren.
Gesloten