Waarom kan ik me niet registreren met een geldig emailadres?
Moderator: Moderatorteam
-
Petronella TS
- Infopolitie Gast
Waarom kan ik me niet registreren met een geldig emailadres?
Wat ik ook invul, ik krijg steeds de melding dat een anoniem emailadres niet geaccepteerd wordt. Kan iemand dat even oplossen ajb? 
-
Thijs TS
- Infopolitie Gast
Re: Waarom kan ik me niet registreren met een geldig emailad
Als je even een e-mail stuurt naar de webmaster zal hij het regelenPetronella schreef:Wat ik ook invul, ik krijg steeds de melding dat een anoniem emailadres niet geaccepteerd wordt. Kan iemand dat even oplossen ajb?
En wat is je emailadres dan?Petronella schreef:Wat ik ook invul, ik krijg steeds de melding dat een anoniem emailadres niet geaccepteerd wordt. Kan iemand dat even oplossen ajb?
De enige die dat op kan lossen ben je zelf. Als je je aanmeldt met je chello email-adres weet ik zeker dat die gewoon wordt geaccepteerd.....Petronella schreef:Wat ik ook invul, ik krijg steeds de melding dat een anoniem emailadres niet geaccepteerd wordt. Kan iemand dat even oplossen ajb?
-
andre TS
- Infopolitie Gast
Is dat zo? Ik heb mijn emailadres gewoon kunnen wijzigen, naar een adres in mijn eigen domain. Of geldt dat dan alleen tijdens de registratie?Maaike schreef:Het gebeurd ook als je je email-adres hebt verbonden aan je eigen .NL site![]()
Dit had me vriend namelijk wel, terwijl zijn eigen site als .NL geregistreerd staat