Hoeveel glazen had u eigenlijk op? U wist waarschijnlijk dat u te veel op had en bent bewust gaan rijden. U zou er goed aan doen om de discipline op te bouwen dat met alcohol op (hoe weinig ook) uit den boze is.
Nooit met alcohol op rijden is verstandig dat zou iedereen eigenlijk moeten doen.
aangehouden met drank op
Moderator: Moderatorteam
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Om precies 1 cocktail god mag weten wat de barman erin heeft gedaan en 1 bier
Ik werd notabene op de hoek van de straat waar ik geparkeerd stond aangehouden, en dus blazen, naar 't bureautje en weer blazen, zat nog geen uur tussen...dus zoveel hoger als toen zat er niet in....
Ik werd notabene op de hoek van de straat waar ik geparkeerd stond aangehouden, en dus blazen, naar 't bureautje en weer blazen, zat nog geen uur tussen...dus zoveel hoger als toen zat er niet in....
Slotje is wel de weg van de minste weerstand hoor!!!!!!, en u vergeet het woordje "Zin"denk dat deze gast in de slachtoffer rol blijft hangen. Ik denk niet dat iets wat wij zeggen nu heeft. Misschien is een slotje een leuke oplossing.
- MotoRon
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Het drinken van een cocktail en een biertje hoort bij het gedrag van een volwassene. Datzelfde gedrag mag vertoont worden als je gepakt wordt als je daarna in de auto stapt en gaat rijden.Anonymous schreef:Om precies 1 cocktail god mag weten wat de barman erin heeft gedaan en 1 bier
-
TheLightEd TS
- Infopolitie Gast
-
Kale TS
- Infopolitie Gast
Sorry ik heb gedronken.Anonymous schreef:Om precies 1 cocktail god mag weten wat de barman erin heeft gedaan en 1 bier
Slotje is wel de weg van de minste weerstand hoor!!!!!!, en u vergeet het woordje "Zin"denk dat deze gast in de slachtoffer rol blijft hangen. Ik denk niet dat iets wat wij zeggen nu heeft. Misschien is een slotje een leuke oplossing.
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Ik denk dat dat ook beter is, dan weet je tenminste dat je een boef bent,TheLightEd schreef:in Zweden was het een celletje geworden. Helaas zijn wij nog niet zover, in Nederland is drankrijden een maatschappelijk probleem.
ik vind al die educatieve dingetjes maar tuttig eerlijk gezegd
Ik las ergens dat je op zo'n curcus dingen leert die iedereen al weet...
- rich
- Geslacht:
- Leeftijd: 51
En waarmee alles gezegd is.
De politie maakt de wetten niet en werkt er slechts mee en de educatieve maatregel behoort bij de het CBR.
Bij verdere klachten kan je je wenden tot het CBR.
De politie maakt de wetten niet en werkt er slechts mee en de educatieve maatregel behoort bij de het CBR.
Bij verdere klachten kan je je wenden tot het CBR.
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.