hallo, ik zit met een probleem.........een tijdje terug leerde ik iemand kennen niets bijzonders groeten praten goed gelachen....!! voond die mensen wel vreemd maar goed op een gegeven moment heb ik me van ze terug getrokken.....en toen bbegon het pas........althans had ik later door!!;
deuken in mijn auto iedere dag weer...auto verplaatst ik dacht de dronken buurman aangezien sommige buren ook hadden geklaagt over hun auto met krabben en deukjes .... toen was er een briefje onder mijn ruitewisser.....met de woorderen F.U... ach had zoiets van een grapje ofzo.maar steeds meer voelde ik me ongemakkelijk in mijn eigen straat...voelde me bekeken...........werd op een gegeven moment steeds gebelt anoniem en eerste geluisterd, daarna gehijg en daarna uitgescholden , kon helaas de stem niet herkennen...... heb een ander nummer genomen ...als het nog niet erg genoeg was werd er op een zondag ochtend aan mijn deur gebelt en niet zcht ook....mijn vriend werd helemaal gek, ging naar beneden om verhaal te halen en kreeg een verhaal van je welste......... ik natuurlijk de politie gebelt, maar het vogeltje was al gevlogen nadat hij mijn banden had lek geprikt............het werd verdacht stil ik durfde niet op straat te gaan ........maar mijn leven was een puinhoop..........mijn vriend die had geen vertrouwen meer in me .....en dat deed pijn want ikwas echt bang.... en nu nu wordt mijn brievenbus gebombadeerd met brieven waar je u tegen zegt heb ze gewoon aan mijn vriend laten lezen omdat ik weet ikheb niets te verbergen maar hij gelooft het niet..........
ik weet nu niet meer wat ik moet doen......van wat ik uit die brieven mag begrijpen ...is diegene nog niet klaar met mij die leeft in een droom wereld dat ik iets met hem had en nog steeds wil en dat hij niet los laat en me wel zal vinden en me meeneemt en weet ik veel wat allemaal nog meer..............alles samengevat : psycho....... hoe moet ik hier mee omgaan wat kan ik er aan doen ik ben bang dat ik een keer op straat loop en hij me iets aan doet...... hij vermelde ook eens dat hij mijn vriend uit de weg zou ruimen om te krijgen wat hij wilt, want als hij iets wilt krijgt hij het ook...... het blijkt dus achteraf dat hij vroeger een vriendin had .......die hij op een gegeven moment zodannig terroriseerde dat ze tot bleodens aan toe werd geslagen gebeten of gegooid of opgesloten in een kast......ze moest verhuizen .........met haar kindje.....het blijkt dat hij haar gevonden heeft ook!!!.......help aub ............... want ik raak er moedeloos van en mijn vriend geloofd me voor geen meter........... had ik maar niet meoten lachen naar die persoon en me moeten voorstellen......
stalken
Moderator: Moderatorteam
-
Thijs TS
- Infopolitie Gast
Zo snel mogelijk aangifte van belaging (stalking) doen. Zorgen dat het e.e.a. bekend is bij de politie, iedere keer weer. Zo wordt een mooi lijstje aan informatie over de plaag opgebouwd.
Licht uw naaste buren in over de beste man zodat zij weten hoe of wat.
Indien een goed gesprek tussen uw belager en de de politie niet helpt kunt u overwegen om via een advocaat een straatverbod te laten eisen.
Een oplossing zal bij dit soort figuren niet van de een op de andere dag aanwezig zijn. Maar u moet ergens beginnen met het trekken van grenzen en wel zo snel mogelijk.
Laat u bij de politie informeren over de mogelijkheden en de onmogelijkheden.
Succes, mashi.
Licht uw naaste buren in over de beste man zodat zij weten hoe of wat.
Indien een goed gesprek tussen uw belager en de de politie niet helpt kunt u overwegen om via een advocaat een straatverbod te laten eisen.
Een oplossing zal bij dit soort figuren niet van de een op de andere dag aanwezig zijn. Maar u moet ergens beginnen met het trekken van grenzen en wel zo snel mogelijk.
Laat u bij de politie informeren over de mogelijkheden en de onmogelijkheden.
Succes, mashi.
-
mirja TS
- Infopolitie Gast
stalken
maar ben ik fout geweest ?? ik bedoel als je gegroet word of tot je gesproekn word inn een gewone omgeving...... totaal geen aanleiding tot.......ben je dan al fout bezig?? want deze persoon komt echt met verhalen ........dat gewoon eng is het lijkt alsof hij elke beweging weet van mij die ik maak...hij weet zelfs waar ik werk waar mijn dochter naar school gaat...... wat onze tijden zijn.......... en veel weet ik ook niet van deze gek....... ik heb me geruime tijd opgesloten in huis bang om de deur uit te gaan......maar mijn dochtertje maakte me dan weer gek .....!!
de dingen die gebeuren je zou haast zeggen of denken dat ik die jonge/man deze info heb gegeven ofzo....... zeg je eerlijik krijg soms echt van die moord neigingen.......!!die teksten in die briven die hij schrijft......alsof ik word afgeluisterd als ik praat met vriendinnen ofzo.......erg non frisse woordkeuzes.....uitschelden maar wel zeggen dat hij van me houdt en me nooit pijn zla doen ..........raak er erg van streek van en ikheb gewoon geen poot op te staan.....volgens mij heeft hij toch al gewonnen want mijn vriend negeerd me in huis.........met sms-jes of als ik bel ofzo......en ik kan nergens anders naar toe .en vluchten wil ik niet want dan blijf ik bezig........
ik weet het niet meer........ de politie vindt dat ik te weining info geef...... ze kunnen er niets mee.....maar wat moet ik zeggen als ik zef niet eens weet waar deze imbo woont.........kon ik de rollen maar omdraaien ,,,,,,,hem stalken kijken of hij het zo leuk vindt!!
de dingen die gebeuren je zou haast zeggen of denken dat ik die jonge/man deze info heb gegeven ofzo....... zeg je eerlijik krijg soms echt van die moord neigingen.......!!die teksten in die briven die hij schrijft......alsof ik word afgeluisterd als ik praat met vriendinnen ofzo.......erg non frisse woordkeuzes.....uitschelden maar wel zeggen dat hij van me houdt en me nooit pijn zla doen ..........raak er erg van streek van en ikheb gewoon geen poot op te staan.....volgens mij heeft hij toch al gewonnen want mijn vriend negeerd me in huis.........met sms-jes of als ik bel ofzo......en ik kan nergens anders naar toe .en vluchten wil ik niet want dan blijf ik bezig........
ik weet het niet meer........ de politie vindt dat ik te weining info geef...... ze kunnen er niets mee.....maar wat moet ik zeggen als ik zef niet eens weet waar deze imbo woont.........kon ik de rollen maar omdraaien ,,,,,,,hem stalken kijken of hij het zo leuk vindt!!
- SWAT
- Geslacht:
- Leeftijd: 65
Of u fout bent geweest. Ik meen van niet en zelfs al zou dat zo zijn dan geeft dat die persoon geen recht om te handelen zoals hij thans heeft gedaan.
KLacht doen van stalking en precies gaan bijhouden wat er elke gedag door die persoon jegens u wordt gedaan en welke impact het heeft op u.
KLacht doen van stalking en precies gaan bijhouden wat er elke gedag door die persoon jegens u wordt gedaan en welke impact het heeft op u.
Stay safe out there.
-
mirja TS
- Infopolitie Gast
wat het op mij heeft voor impact?? mijn hele gezins leven is naar de klote..om het maar zo grof te zeggen.........en ik kan zeker verwachten dat het hier niet bij blijft.........ik ben echt bang dat hij onze brivenbus zal blijven bombaderen met rare "onheuze teksten in zijn brieven die mij als een vies persoon maken ..............en het ergste vind ik nog steeds dat ik neit weet hoe ik mijn partner kan overtuigen dat ik niet schuldig ben........... alles is kapot!!!...................
deze persoon weet zo veel het lijkt echt alsof hij me afluisterd of volgt of besp[ioneerd, hij is echt van alles op de hoogte........... het beangstigd me echt waar, voel me niet meer vrij, opgesloten, beroofd van alles wat me dierbaar is
deze persoon weet zo veel het lijkt echt alsof hij me afluisterd of volgt of besp[ioneerd, hij is echt van alles op de hoogte........... het beangstigd me echt waar, voel me niet meer vrij, opgesloten, beroofd van alles wat me dierbaar is