Taxi ontheffing
Moderator: Moderatorteam
-
Margreet TS
- Infopolitie Gast
Taxi ontheffing
Hallo agent,
Aan de hand van een overtreding wil je een taxi ontheffing van een taxichauffeur innemen. De taxichauffeur weigert deze af te geven!
Mag je nu over gaan op strafrecht? en de vergunning vorderen? Zo, ja waar staat dat dan?
Aan de hand van een overtreding wil je een taxi ontheffing van een taxichauffeur innemen. De taxichauffeur weigert deze af te geven!
Mag je nu over gaan op strafrecht? en de vergunning vorderen? Zo, ja waar staat dat dan?
- rai
- Geslacht:
Hallo Margreet,
Toevallig een student ???
Gezien het feit dat je een ip gebruikt wat wel vaker (alleen maar) door studenten/collega's wordt gebruikt ???
Toevallig een student ???
Gezien het feit dat je een ip gebruikt wat wel vaker (alleen maar) door studenten/collega's wordt gebruikt ???
Laatst gewijzigd door rai op 02 nov 2005, 09:31, 1 keer totaal gewijzigd.
- The Scorpion
- Roepnaam: Sire
- Leeftijd: 45
-
theo TS
- Infopolitie Gast
mashi schreef
http://www.nieuwsbank.nl/inp/2002/06/27/k240.htm
Gr Theo
Zie onderstaande link:Taxi-ontheffing innemen?
http://www.nieuwsbank.nl/inp/2002/06/27/k240.htm
Gr Theo
-
Bert TS
- Infopolitie Gast
Ik weet wat een taxi-ontheffing isBert schreef:Rechercheur Rai ??rai schreef:Hallo Margreet,
Toevallig een student ???![]()
Gezien het feit dat je een ip gebruikt wat wel vaker (alleen maar) door studenten/collega's wordt gebruikt ???![]()
mashi
-
NTAV TS
- Infopolitie Gast
M.i. moet je inderdaad contact opnemen met de instantie die de ontheffing heeft verleend, wil je hier wat aan doen.
Overigens is er een apart feitnummer in het feitenboekje indien de taxichauffeur niet voldoet aan de voorwaarden van de ontheffing.
In Arnhem heb je bv een deel van de busbaan waar er geen taxi-ontheffing geldt. Hiervoor geldt niet het algemene feitnummer (uit mijn hoofd R622, Rijden op busbaan, 65 Euro) maar die andere (weet ik niet uit mijn hoofd) ....=95 Euro. Kassa !
Overigens is er een apart feitnummer in het feitenboekje indien de taxichauffeur niet voldoet aan de voorwaarden van de ontheffing.
In Arnhem heb je bv een deel van de busbaan waar er geen taxi-ontheffing geldt. Hiervoor geldt niet het algemene feitnummer (uit mijn hoofd R622, Rijden op busbaan, 65 Euro) maar die andere (weet ik niet uit mijn hoofd) ....=95 Euro. Kassa !