Minimumloon Politie

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

sunwave TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door sunwave »

Maar beste mensen, zijn jullie onze onderhandelingen dan al vergeten???

Ik ga dalijk 1% per maand omhoog met een minimum van 25 euro, en een eenmalige uitkering van 250 euro in januari!!

;)

Nee hoor ik heb het naar m'n zin, vermaak me super, en ach... ik verdien en nog wat centjes mee. Was toch al van plan een rijke vriendin te zoeken ;)
mashi
OnTroerend goed
Geslacht:

Ongelezen bericht door mashi »

sunwave schreef:Maar beste mensen, zijn jullie onze onderhandelingen dan al vergeten???

Ik ga dalijk 1% per maand omhoog met een minimum van 25 euro, en een eenmalige uitkering van 250 euro in januari!!

;)

Nee hoor ik heb het naar m'n zin, vermaak me super, en ach... ik verdien en nog wat centjes mee. Was toch al van plan een rijke vriendin te zoeken ;)

Moet wel een hele grote knipoog zijn :cry:

driemaal een hoera voor Remkes en zijn goede voornemens.... :censored:

mashi
K3ng TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door K3ng »

mashi schreef:
appiehappie schreef:Politieagent wordt je omdat je het een mooi beroep vind, niet voor het geld.

Tenminste, dat is mijn idee, omdat je in andere sectoren minder hoeft te leren en te ondergaan voor meer geld.

Het is een roeping, denk ik.
Het moet wel een wisselwerking zijn en laten we eerlijk zijn gemiddeld 1500 euro netto per maand voor een hoofdagent staat totaal niet in verhouding met het dagelijks werk en de verharding in de maatschappij, zeg maar geweld tegen de politie (is tegenwoordig dagelijks werk).

Een roeping is mooi, maar moet wel mijn vaste lasten kunnen blijven betalen ;)

mashi
Helemaal waar. Ik heb helaas moeten stoppen met de opleiding door een financiele verandering in de persoonlijke situatie, maar ik mis de politie nog iedere dag (zat pas een jaar in opleiding).
gelderblom
Stamgast
Brigadier
Roepnaam: Jan
Geslacht:
Leeftijd: 71

Ongelezen bericht door gelderblom »

Geld maakt niet gelukkig.
Iemand met 60 miljoen op de bank is echt niet gelukkiger dan iemand met 40 miljoen op de bank.

Bovendien trek ik mij niets meer aan van onze maandelijkse belediging.
mashi
OnTroerend goed
Geslacht:

gelderblom schreef:Geld maakt niet gelukkig.
Iemand met 60 miljoen op de bank is echt niet gelukkiger dan iemand met 40 miljoen op de bank.

Bovendien trek ik mij niets meer aan van onze maandelijkse belediging.
Zolang u de vaste lasten kan betalen niet nee, maar hoe gaat dat volgend jaar .............. als alles veel duurder wordt en ons salaris nu al achtergesteld is???

De ministers zal je niet horen klagen want die kregen er 30 % bij, dus van deze idioten groeit als enige het salaris meer als de steeds duurder wordende maatschappij.

mashi
etienne TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door etienne »

gelderblom schreef:Geld maakt niet gelukkig.
Dat ligt voornamelijk aan het feit dat degene met 40 miljoen al zeer gelukkig is :wink:

Ik ben blij met wat ik heb, maar ik ben er van overtuigd dat je vandaag de dag heel wat geluk kunt kopen met geld. Zelfs gezondheid is te koop... :roll:
Gino TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gino »

Het ligt er natuurlijk ook maar net aan voor welk vacatuur je kiest, zo verdient een medewerker nooit hetzelfde als een, tegenwoordig genoemd, politiekundig bachelor of master... Hiernaast vallen er ook extra's te verdienen zoals men al zij. 13de maand, en op zich best wel redelijke arbeidsvoorwaarden, vindt ik zelf dan. (kan beter natuurlijk, en gevarengeld kunnen we binnenkort ook wel eens als topic openen en een of andere staking organiseren hier op het forum :idea: )
Ook best interresant is dat je tijdens je studie gewoon betaald krijgt, je studeert tenslotte iets wat je zelf graag wilt worden, niet overal gebeurt dit, vaak moet je zelfs nog extra betalen om studies te volgen. Alleen jammer dat de opleidingen zo lang duren...3 of 4 jaar is tenslotte niet echt kort...
mashi
OnTroerend goed
Geslacht:

Maar puntje bij paaltje verdient het voetvolk (zeg maar degene die het daadwerkelijke werk doet) in vergelijk met andere bedrijfstakken simpelweg gewoon veel te weinig.

Ik herinner mij nog een uitspraak van een minister, die dacht dat een politieambtenaar €3000,- netto verdiende.

Ja de bureauchef misschien.

Dus blijkt wel dat de wet- en regelgever zelf niet eens weet hoe het in de praktijk daadwerkelijk is. Hoe bedoel je langs elkaar heen werken. Maar uiteindelijk bepalen zij wel...................

Ik hoef echt geen 3000 euro netto te verdienen maar spreek denk ik wel voor velen als een bedrag van rond de 2000 netto in evenredigheid met ons werk en de dagelijkse gevaren staat. Denk overigens ook dat we dan maatschappelijk ook weer normaal op de ladder staan.

mashi
Milieu-man TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Milieu-man »

Ik ben op dit moment werkzaam als milieuhandhaver (toezichthouder+BOA) en verdien nu op mijn 24e 2650 euro bruto p.m.
Zo'n 1650 euro netto.

Wat dat betreft vind ik dat jullie wel wat meer gelijk mogen getrokken worden met andere ambtenaren... Niet dat ik vind dat ik overbetaald word :wink: maar vind het wel schandalig dat jullie met de risico's die jullie lopen niet meer beloond worden.
milieu-man TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door milieu-man »

Excuus het is 2300 euro bruto en 1650 netto.
Max ligt op 3000 voor mijn schaal (8) en dan kan ik nog doorgroeien naar zo'n 3500 mits HBO opleiding.
Gesloten