Minimumloon Politie

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

zijlvaart67
Moderator
Agent
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 59

Ongelezen bericht door zijlvaart67 »

Voor diegenen die wat berichten missen...

Een aantal, niet bij dit topic horende, heb ik weggehaald.

'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'

foreverblue TS
Infopolitie Gast

Re: Berichten missen

Ongelezen bericht door foreverblue »

bolke de beer schreef:Helemaal in de stijl van deze site en de Politie Zijlvaart, het verbaast me dus totaal niet.

Jammer dat jullie nog steeds niet beseffen dat er best wel wat aan jullie imago valt te verbeteren.
Oh, maar ik denk dat elke politieman/vrouw open staat voor suggesties ter verbetering van het imago. Maar je moet wel even nadenken hoe je zoiets gaat brengen als burger zijnde, en niet iedereen doet dat even briljant.
zijlvaart67
Moderator
Agent
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 59

Ongelezen bericht door zijlvaart67 »

Precies... en we gaan er verder ook geen woorden aan vuil maken, want dit topic gaat over andere zaken...

'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'

appiehappie
Lid
Geslacht:

Ongelezen bericht door appiehappie »

Bolke, je bent lid, dus waarom open je geen nieuw onderwerp met puur jouw klachten?
Schrijf al je grieven op en dan kan er op gereageerd worden.

Wanneer kan een agent met pensioen, of VUT?

Dit omdat dat brandweer verhaal in mijn ogen een beetje krom is naar de politie toe.
Jelle89 TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Jelle89 »

ff twee vraagjes, die bedragen zijn toch wel netto die net werden genoemd, want anders verdien je wel heel weinig. Mijn broer word namelijk leraar (basisschool) en gaat 2000 euro verdienen (bruto):P

Ik ben ook al een tijdje nu geintreseert om bij de politie te gaan. Ik weet ook wel dat je misschien niet een beroep kiest voor het salaris. Maar ik krijg ook een lichte twijfel als ik die bedragen net zie of ik dan wel bij de politie wil. Ik wil toch wel een huis en auto enz.

Als je nadat je op de straat hebt gewerkt doorgroeid en dus meer een kantoor achtige baan krijgt die bedragen eigenlijk ook zo belaggelijk laag?
Botje
OnTroerend goed
Agent

Ongelezen bericht door Botje »

De salarissen bij de politie zijn niet afhankelijk van het wel of niet een kantoorbaan hebben, ze zijn afhankelijk van de rang die je hebt. Een brigadier op straat is door toeslagen financieel beter uit dan een brigadier die bij de recherche werkt. Alhoewel de eerste bij nacht en ontij opkomt voor de veiligheid van de burger op straat en de ander een van maandag tot vrijdag en van 9 tot 17 baan heeft. Het is maar waar je voor kiest.
Voorts ben ik van mening dat er een einde moet komen aan de figuur Zwarte Piet.
Roland TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Roland »

Jelle89 schreef:even twee vraagjes, die bedragen zijn toch wel netto die net werden genoemd, want anders verdien je wel heel weinig. Mijn broer word namelijk leraar (basisschool) en gaat 2000 euro verdienen (bruto):P
Het basisonderwijs is een tak apart. Je krijgt idd een relatief hoor aanvangsalaris. Dit om het beroep aantrekkelijker te maken. Echter, je gaat vervolgens nauwlijks omhoog. Ik ken een meisje van 24 die 2200,- bruto verdiend, na 1 jaar juf zijn op een basisschool.
rai
In Memoriam
KMAR
Geslacht:

Ongelezen bericht door rai »

Dit is wat je bij ons verdient bij aanvang van de opleiding.
Beginnend bij het linker getal en gedurende de opleiding schuif je naar rechts.
Je hebt niet voldoende rechten om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
appiehappie
Lid
Geslacht:

Ik was vandaag op een beurs in de Ahoy, en daar stond een stand van de politie. Zij zochten mensen voor HET/DE KLPD(hier brand ik mezelf niet aan! :D ). Ik heb met de agent een leuk gesprek gehad over de betalingen en de functie.

Nou ben ik toch wel weer erg enthousiast geworden!

Dus ik stel voor om een fonds in het leven te roepen, daarin kan men geld storten om mijn salaris grotendeels te compenseren totdat ik weer op een wat hogere trede terechtkom! :mrgreen:

Lijkt mij een uitstekend plan. :engel:
appiehappie
Lid
Geslacht:

Rich:
Voordat ik bij de politie kwam werken, verdiende ik een salaris wat circa 800 gulden per maand hoger lag dan het salaris dat ik kreeg bij aanvang van de opleiding en ook ik heb onderhandeld over mijn salaris ( aanvang 6 trede 5).
Is "aanvang" hetzelfde als "schaal"?

Ik heb eens nagekeken, en toen kwam ik uit op schaal 6 en dan na de 5 stond €1958 in juli 2003.

Dat is redelijk comform het normale bedrijfsleven, dacht ik.

Dit bedrag in combinatie met toeslagen, kan netto best lekker worden.
Roland TS
Infopolitie Gast

rai schreef:Dit is wat je bij ons verdient bij aanvang van de opleiding.
Beginnend bij het linker getal en gedurende de opleiding schuif je naar rechts.
Rai, die bedragen kloppen echt niet hoor. Minimum is iets meer dan 1200,-. heb je werkervaring, dan zit je meestal ergens tussen de 1200,- en de 1900,-
rai
In Memoriam
KMAR
Geslacht:

Ongelezen bericht door rai »

Nou, wat daar staat zijn gewoon de bedragen die genoemd staan in het AMAR, en die is nog steeds van kracht.
Roland TS
Infopolitie Gast

rai schreef:Nou, wat daar staat zijn gewoon de bedragen die genoemd staan in het AMAR, en die is nog steeds van kracht.
Ah wacht even, je hebt het nu over de Kmar. ;)

Jeetje, dat is pas slecht betaald zeg! Dan hebben wij niets te klagen bij de politie.
The Scorpion
OnTroerend goed
Agent
Roepnaam: Sire
Leeftijd: 45

Re: Berichten missen

Ongelezen bericht door The Scorpion »

bolke de beer schreef:Helemaal in de stijl van deze site en de Politie Zijlvaart, het verbaast me dus totaal niet.

Jammer dat jullie nog steeds niet beseffen dat er best wel wat aan jullie imago valt te verbeteren.
Jammer dat jij nog steeds niet beseft dat echt niemand op je loze kreten zit te wachten.
Wie rent, bekent!
Gesloten