Politiemotor

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Vectra TS
Infopolitie Gast

Politiemotor

Ongelezen bericht door Vectra »

Hoi,

ik reed vandaag op traject Breda - Roosendaal, en ter hoogte van Etten-Leur rijdt er CONTINU een politiemotor achter mij aan tot Roosendaal.

Als ik inhaal, haalt hij ook in, als ik terug naar rechts ga, doet hij dat ook. Linkerbaan was helemaal vrij, maar blijft achter mij rijden.

Ik dacht dus in mezelf, rij voor mij, en geef me desnoods een stopteken. Maar was echt zwaar irritant. Na een tijdje gaf hij volle vaart, en reed hij snel weg.

Weet iemand van jullie of hier een bedoeling achter zit?
Maaike
Superlid
Roepnaam: Maaike
X: @mama_maaike
Facebook: MDJ1980
Geslacht:
Leeftijd: 45

Ongelezen bericht door Maaike »

Er zal mischien een bedoeling in hebben gezeten maar hij heeft je geen stopteken gegeven dus kwam je er goed vanaf :wink:

Jij gaat je er alleen aan ergeren omdat hij achter je blijft rijden en dat moet je juist niet doen :wink:
Gast TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Als het gewoon normaal was, agent die even langsreed, had ik er totaal geen moeite mee.

Ik heb wel een ruime tuning-auto, maar wel alles volgens wet en regel.

Als men zo lang achter je blijft rijden, dan weet je dat er wat is...

het enige waar ik op wachtte, is zijn STOP POLITIE bordje.. haha

maar goed.. :roll:
Maaike
Superlid
Roepnaam: Maaike
X: @mama_maaike
Facebook: MDJ1980
Geslacht:
Leeftijd: 45

Ongelezen bericht door Maaike »

Nou snap ik ook waarom je je druk maakte :wink:

Eind goed al goed :wink:
Gino TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gino »

Deed gewoon z'n werk neem ik aan, controle...
Mischien had hij het zelf niet eens in de gaten en was het gewoon ook zijn route...
Maar nu je tuning zegt... beetje logisch is het wel, ook al heb je niks verkeerds gedaan.

Oplossing gewoon van de motor afrijden? Nu het toch al in de mode is....??? :?
Laatst gewijzigd door Gino op 28 okt 2005, 13:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Venzent TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Venzent »

Misschien heeft hij aan de meldkamer gevraagd je kenteken na te trekken op apk/verzekering/wegenbelastin/gestolen etc etc.......Toch een mooie service he? die gratis check-up van je auto :wink:
Bert TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Bert »

Of hij reed gewoon volgens de regels op dezelfde weg als jij. Je hebt namelijk wel vaker dat auto's of motoren lang achter je blijven zitten en inhalen wanneer jij ook inhaalt. Als jij daar netjes 120 km/u reed en hij deed dat ook dan blijf je bij elkaar in de buurt. Het valt nu alleen op omdat het een politievoertuig is. Ik zou me er niet al te druk om maken.
Gast TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Nee oke, je hebt ook wel gelijk.

Het viel gewoon een beetje op, waarbij je toch even achter je oor gaat krabben.

En het zal idd een check van kenteken zijn. Blijkbaar alles netjes.. haha

Kep t eerder gehad.. achja.. als je netjes blijft rijden, weten ze ook dat je nix te verbergen ept
ijzerbroot TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door ijzerbroot »

Je verbergt op niet al te beste wijze je nederlands.......maar da's dan ook alles hoor 8)

Soms duurt het inderdaad even voordat een bevraging compleet is, zeker als de RDW systemen lichtelijk traag zijn.
Frans
Beheerder
Agent-BD
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 58

Ongelezen bericht door Frans »

ijzerbroot schreef:Je verbergt op niet al te beste wijze je nederlands.......maar da's dan ook alles hoor 8)
:lol: :lol: :lol:

Viel mij ook al op. We hebben heel vaak vragen van mensen die qua schrijfwijze gewoon "wat minder" zijn, en da's op zich geen enkel probleem. Slechts zelden zie je dan dat er wel keurige leestekens op de juiste plaats zijn gezet.... :wink:
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl
Wess TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Wess »

Is mij ook wel eens gebeurd dat het opvragen van een kenteken en tenaamgestelde wat langer duurde. Is al twee keer voorgekomen dat een gefrusteerde automobilist uit zichzelf stopte en naar ons toe kwam lopen met de vraag wat er aan de hand was en waarom wij hem volgden. Deze heren waren dan ook lichtelijk geïriteerd. En dat terwijl wij er nog geen 4 straten achter reden. :? :)

Ik heb maar heel vriedelijk uitgelegd dat ik nog niet wist wat er aan de hand was, maar dat ik als ik het wist ik het hem gelijk zou laten weten...... :wink:
Bim TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Bim »

Gino schreef: Oplossing gewoon van de motor afrijden? Nu het toch al in de mode is....??? :?

zelfs bedoeld als cynisch grapje is deze opmerking niet leuk ....
Bim TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Bim »

Venzent schreef:Misschien heeft hij aan de meldkamer gevraagd je kenteken na te trekken op apk/verzekering/wegenbelastin/gestolen etc etc.......Toch een mooie service he? die gratis check-up van je auto :wink:

Dat van die wegenbelasting .... dat wordt niet gecontroleerd.
Gino TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gino »

Jah is wel als cynisch grapje bedoeld jah, en mischien wel als toekomstige oplossing dus voor diegene die er last van hebben dat een politie voertuig langer dan een x aantal minuten naast hun rijdt :? (wat ik dus niet hoop) En aangezien het steeds vaker gebeurt en er steeds meer over gepraat word in het forum... Politie agenten die onderreden worden door auto's, motoragenten die van hun voertuig afgereden worden zondere enige reden, en hierna een been verliesen, erg triest...

Spijt me dat je er last van hebt, zo vat ieder mens woorden op een andere manier op.
Baksteen TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Baksteen »

Bim schreef:
Gino schreef: Oplossing gewoon van de motor afrijden? Nu het toch al in de mode is....??? :?

mee eens
Gesloten