Politietest

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Dunja TS
Infopolitie Gast

Politietest

Ongelezen bericht door Dunja »

Vraagje,

Ik wil volgendjaar aan de politieopleiding beginnen maar wanneer zijn die testen en wanneer hoor je de uitslag daarvan ?

Gr Dunja
Gino TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gino »

Begin eerst maar eens met het kijken of er wel plek is bij het korps waar je wilt soliciteren en je aan te melden. Hierna zou je eerst moeten soliciteren en dan pas krijg je te horen of en waneer de rest gebeurd...
Het verschilt vaak per regio waar en waneer je de testen moet, formuleer anders even waar je graag zou willen soliciteren en mischien kan iemand anders uit die regio meer info hierover geven.
Hiernaast valt er zat te vinden op deze site dus snuffel alles even door zou ik zeggen.
Over de uitslagen zou ik me nu nog nie druk maken, probeer eerst maar eens een solicitatie afspraak te maken en daarna krijg je de rest wel te horen. Kijk anders ook maar even op http://www.politie-werving.nl
groetjes en succes ermee
Julio
OnTroerend goed
Agent
Surveillant
Roepnaam: Julio
Geslacht:
Leeftijd: 38

Ongelezen bericht door Julio »

In de Schatkist staat ook het een en ander wat betreft de sollicitatieprocedure
Venture
Stamgast
Inspecteur
Geslacht:
Leeftijd: 41

Ongelezen bericht door Venture »

Julio> Je krijgt niet nóg een medische keuring en psychologische test hoor.. Ik niet althans...?
OvD-OC MDN
Roland TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Roland »

Als je je hier registreert krijg je toegang tot 3 fora waar nog veel meer info te vinden is over het sollicitatietraject.
Julio
OnTroerend goed
Agent
Surveillant
Roepnaam: Julio
Geslacht:
Leeftijd: 38

Ongelezen bericht door Julio »

Venture schreef:Julio> Je krijgt niet nóg een medische keuring en psychologische test hoor.. Ik niet althans...?
De informatie is inmiddels aangepast... Ik zat er zelf lange tijd nml. ook al aan te twijfelen.

Mocht het toch nog niet helemaal kloppen dan hoor ik dat graag middels een PB'tje...
Venture
Stamgast
Inspecteur
Geslacht:
Leeftijd: 41

Ongelezen bericht door Venture »

'Kee :)
martijn r TS
Infopolitie Gast

Opleiding

Ongelezen bericht door martijn r »

Dunja,

Medische keuring-psychologische test-rollenspel-onderzoek woon/leefsituatie-grammatica/iq-test-eindgesprek.

Dit zijn de zaken waaraan je zo'n beetje moet denken.
Het kan zijn dat ze iets verandert zijn, want ik ben de opleiding gestart in januari 2003. Het is in ieder geval de moeite waard, want de tijd vliegt voorbij en je kan al snel aan de gang op straat. Ik rond volgende week mijn laatste examens af, dus je kan altijd om info vragen.
Moet je maar ff mailen naar:
maximum_force_readiness at hotmail.com

Groeten,
martijn
Gesloten