Gast Gertje schreef:is er enig verschil, en zoja, welk verschil dan?
Verschil tussen aangifte en ontbieding (2e poging)
Moderator: Moderatorteam
Verschil tussen aangifte en ontbieding (2e poging)
Omdat het vorige draadje op de een of andere manier tot misstanden heeft geleid en is gesloten, toch maar even opnieuw de vraag hier gesteld.
-
Thijs
- Infopolitie Gast
- Maaike
- Roepnaam: Maaike
- X: @mama_maaike
- Facebook: MDJ1980
- Geslacht:
- Leeftijd: 45
Re: Verschil tussen aangifte en ontbieding (2e poging)
Antwoord was toch al gegeven door RaiRai schreef:Aangifte gebeurd vaak door of namens iemand die slachtoffer is van enig feit en ontbieden is een verdachte van het plegen van een strafbaar feit uitnodigen op het bureau om een verklaring af te leggen.
-
Bert
- Infopolitie Gast
TS spuwde inderdaad zijn gal, maar pas nadat hij 1 serieus antwoord en 5 prulverhalen had gekregen. Volgens mij hadden we een afspraak dat iemand in het gastenforum gewoon een vraag kon stellen, waarna een simpel en duidelijk antwoord zou volgen. In het andere draadje lees ik inderdaad wat frustratie van TYS, maar pas nadat....nou ja, ik hoef het niet uit te leggen.
Omdat de vraag van TS best wel legitiem was hebben we gemeend om de vraag "an sich" en niet het hele draadje terug te plaatsen, waarop nu dus weer een hoop gelul is gekomen. Op de een of andere manier mag het dus niet zo zijn dat deze vraag simpel wordt beantwoord.....
En da's vreemd......
Omdat de vraag van TS best wel legitiem was hebben we gemeend om de vraag "an sich" en niet het hele draadje terug te plaatsen, waarop nu dus weer een hoop gelul is gekomen. Op de een of andere manier mag het dus niet zo zijn dat deze vraag simpel wordt beantwoord.....
En da's vreemd......
-
Bert
- Infopolitie Gast
Frans, je hebt helamaal gelijk. Maar een TS hoeft niet te gaan beledigen als er niet naar zijn/haar zin geantwoord wordt. Als TS het niet eens is met antwoorden kan dat ook op een andere, nette manier kenbaar gemaakt worden.
En sommige leden van dit forum lieten zich even gaan. En inderdaad was dat ook niet netjes en zeker niet volgens afspraak.
En sommige leden van dit forum lieten zich even gaan. En inderdaad was dat ook niet netjes en zeker niet volgens afspraak.
-
Rob
- Infopolitie Gast