moet de politie aan kunnen tonen wanneer ze je beschuldigen van een snelheids overtreding ? ik ben bekeurd door een agent,zijn collega stond ergens met een laser gun en die vermelde de agent dat ik te hard reed waar op ik bewijs vroeg,hij zei nee dat hebben we niet,hmm sorry maar ik vind dat ik gewoon het recht heb op bewijs,hoeveel corrupte aggenten zijn er niet,,en reeds ontslagen.
WIE WEET HET ANTWOORD ??ALVAST BEDANKT.
ps. het koste mij wel m,n rijbewijs ff,,
snelheids overtreding
Moderator: Moderatorteam
-
Bert TS
- Infopolitie Gast
- rich
- Geslacht:
- Leeftijd: 51
Op de bekeuring zal staan dat de ene verbalisant de overtreding heeft geconstateerd en dat de andere agent de bon heeft uitgeschreven.
De waarnemingen die de verbalisant heeft, worden op de bon vermeldt en de waarneming van de verbalisant in combinatie met de gegevens van de meetapparatuur zijn voldoende bewijs om aan te tonen dat de overtreding is gepleegd.
De waarnemingen die de verbalisant heeft, worden op de bon vermeldt en de waarneming van de verbalisant in combinatie met de gegevens van de meetapparatuur zijn voldoende bewijs om aan te tonen dat de overtreding is gepleegd.
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
Re: snelheids overtreding
Als je gefrustreerd een vraag stelt, kun je ook een gefrustreerd antwoord (of geen antwoord) verwachten. Ik begrijp best dat je ervan baalt dat je je rijbewijs kwijt bent, maar dat ben je "pas" als je meer dan 50 km/h te hard hebt gereden, en je kan me veel wijsmaken maar niet dat je dat zelf niet wist.passat rijder schreef:moet de politie aan kunnen tonen wanneer ze je beschuldigen van een snelheids overtreding ? ik ben bekeurd door een agent,zijn collega stond ergens met een laser gun en die vermelde de agent dat ik te hard reed waar op ik bewijs vroeg,hij zei nee dat hebben we niet,hmm sorry maar ik vind dat ik gewoon het recht heb op bewijs,hoeveel corrupte aggenten zijn er niet,,en reeds ontslagen.
WIE WEET HET ANTWOORD ??ALVAST BEDANKT.
ps. het koste mij wel m,n rijbewijs even,,
Kortom, ik begrijp vervolgens best dat je het feit dat je zelf die fout hebt gemaakt en toevallig daarop betrapt bent aan wil grijpen om dan maar te gaan roepen dat er een hoop corrupte agenten in nederland zijn..... maar doe even normaal, denk nog eens 2x na en stel dan de vraag nog eens maar dan aan jezelf.....
Omdat de vraag door collega Rich zo keurig is beantwoord en ik geen zin heb in dit soort gedreutel een slotje dus.