Snellere uitlaat
Moderator: Moderatorteam
-
joppaahs TS
- Infopolitie Gast
Snellere uitlaat
Stel dat ik een snellere uitlaat heb op mijn brommer wil zetten, vanaf welke snelheidsovertreding krijg ik ook daadwerkelijk een boete, en vanaf welke wordt mijn brommer in beslag genomen?
-
PJ TS
- Infopolitie Gast
-
CrashDuck TS
- Infopolitie Gast
-
ajc TS
- Infopolitie Gast
tot de nieuwe rollenbank officieel is ingevoerd, rekenen we nog altijd in kw´s en vervolgens door naar km/h.
45 km/h + 5 km/h marge is toegestaan. Daarboven is fout.
cc´s zijn niet echt relevant op dit moment.
Inbeslagname ligt aan het arrondissement. Niet in alle regio´s wil het OM dat je gaat inbeslagnemen boven de 2kw.
Geluid.... altijd goed voor een mooie € 125,=
45 km/h + 5 km/h marge is toegestaan. Daarboven is fout.
cc´s zijn niet echt relevant op dit moment.
Inbeslagname ligt aan het arrondissement. Niet in alle regio´s wil het OM dat je gaat inbeslagnemen boven de 2kw.
Geluid.... altijd goed voor een mooie € 125,=
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
-
ajc TS
- Infopolitie Gast
- MotoRon
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Voordat er vraagstellers op het verkeerde been gezet worden met onjuiste antwoorden, verwijs ik nog even naar http://81.4.68.197/forum/phpbb2/kb.php? ... icle&k=259
Geldt uiteraard niet voor AJC, jouw antwoord scoort
-
CrashDuck TS
- Infopolitie Gast
MotoRon, helaas kunnen niet uniform-leden niks met deze link.MotoRon schreef:Voordat er vraagstellers op het verkeerde been gezet worden met onjuiste antwoorden, verwijs ik nog even naar ---
- MotoRon
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Weet ik Frans, was ook bedoeld voor de agenten, van wie verwacht mag worden dat ze met juiste antwoorden komen...::Frans::.. schreef:MotoRon, helaas kunnen niet uniform-leden niks met deze link.MotoRon schreef:Voordat er vraagstellers op het verkeerde been gezet worden met onjuiste antwoorden, verwijs ik nog even naar ---