weet iemand hier antwoord op
wapens van politie
Moderator: Moderatorteam
-
joep versteeg TS
- Infopolitie Gast
wapens van politie
Hallo ik moet voor maatschappijleer (school) een werstuk maken en moet hiervoor weten welke wapens de politie op straat mag dragen
-
Kale TS
- Infopolitie Gast
-
Roland TS
- Infopolitie Gast
Re: wapens van politie
Waterpistool, katapult en een zakmesje. Bij overvalmeldingen en vuurwapengevaarlijke verdachten gebruiken we de supersocker.joep versteeg schreef:Hallo ik moet voor maatschappijleer (school) een werstuk maken en moet hiervoor weten welke wapens de politie op straat mag dragen
-
Kale TS
- Infopolitie Gast
Wat is een supersockerRoland schreef:Waterpistool, katapult en een zakmesje. Bij overvalmeldingen en vuurwapengevaarlijke verdachten gebruiken we de supersocker.joep versteeg schreef:Hallo ik moet voor maatschappijleer (school) een werstuk maken en moet hiervoor weten welke wapens de politie op straat mag dragen
Deze jongen wil graag geholpen worden, dus een beetje serieus mag wel toch?
En ik denk dat hij het woord supersocker beter schrijft dan jij
groetjes kale
- rich
- Geslacht:
- Leeftijd: 51
Als je hier even kijkt dan heb je een aardig begin:
http://www.infopolitie.nl/jeugd/diverse ... pullen.php
http://www.infopolitie.nl/jeugd/diverse ... pullen.php
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
-
DAS TS
- Infopolitie Gast
Nee Roland, die uitrusting hebben ze alleen aan jou meegegeven!Roland schreef:Waterpistool, katapult en een zakmesje. Bij overvalmeldingen en vuurwapengevaarlijke verdachten gebruiken we de supersocker.joep versteeg schreef:Hallo ik moet voor maatschappijleer (school) een werstuk maken en moet hiervoor weten welke wapens de politie op straat mag dragen
-
Wess TS
- Infopolitie Gast
Nou nou, jullie zijn wel hard voor Roland. Ik vond zijn antwoord best grappig.DAS schreef:Nee Roland, die uitrusting hebben ze alleen aan jou meegegeven!Roland schreef:Waterpistool, katapult en een zakmesje. Bij overvalmeldingen en vuurwapengevaarlijke verdachten gebruiken we de supersocker.joep versteeg schreef:Hallo ik moet voor maatschappijleer (school) een werstuk maken en moet hiervoor weten welke wapens de politie op straat mag dragen