Zou 60cc eronder mogen??

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Dave666 TS
Infopolitie Gast

Zou 60cc eronder mogen??

Ongelezen bericht door Dave666 »

Ik vroeg me af of je een 60cc cilnder op je brommer mag leggen (vespa) en hem dan begrensd op 50 of 55 km per uur (dus zo snel als een orginele), zou dit mogen????

Graag z.s.m antwoord in verband met aanschaf brommer.

Mvg Dave
Julio
OnTroerend goed
Agent
Surveillant
Roepnaam: Julio
Geslacht:
Leeftijd: 38

Ongelezen bericht door Julio »

Volgens mij moet je dan motorrijbewijs hebben... 49,9 cc is toegestaan...
Dave666 TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Dave666 »

Jah dat d8 ik ook maar ik hoorde weer van andere van niet zolang die niet over de 0.5 kw heen gaat en als ik hem begrens op 55 kan dat in principe toch niet of wel ???
gvdbor
In Memoriam
Geslacht:

Ongelezen bericht door gvdbor »

je bromfiets voldoet dan niet meer aan de toelatingseisen. Oftewel dit mag niet.
The Scorpion
OnTroerend goed
Agent
Roepnaam: Sire
Leeftijd: 45

Ongelezen bericht door The Scorpion »

Dave666 schreef:Jah dat d8 ik ook maar ik hoorde weer van andere van niet zolang die niet over de 0.5 kw heen gaat en als ik hem begrens op 55 kan dat in principe toch niet of wel ???
Dave wat jij misschien hebt gehoord, ouwe satanist van me, is dat mensen met vermogen als hierboven beschreven de brommer wel hebben teruggehad na controle op de rollerbank oid. Dat wil dus niet zeggen dat het toegestaan is.
Wie rent, bekent!
Guest TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Guest »

Een 2- of 3-wielig bromfiets, voorzien van een elektra motor of een verbrandingsmotor met een cilinderinhoud van ten hoogste 50 cm3 en die een zodanige constructie heeft dat deze niet harder kan dan 45 km. per uur.

Misschien beantwoord dit je vraag een beetje.
Zodra er een andere cylinder onder wordt gezet, voldoet de bromfiets niet meer aan de toelatingseisen volgens de nederlandse regelgeving..
Gesloten