Scooter rijden zonder helm

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Mohaa TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Mohaa »

Leuk he de wet Mulder :)
The Scorpion
OnTroerend goed
Agent
Roepnaam: Sire
Leeftijd: 45

Ongelezen bericht door The Scorpion »

Zie het als bij voetbal: je kan in een wedstrijd 18x buitenspel staan. Je krijgt gewoon steeds een vrije trap tegen, elke keer weer. Zo gek zijn als je na de 5x ineens geel krijgt.

En het gedoe met wijkagenten ben ik helemaal zat. Wat een k*tbaan is dat zeg, alle bagger moet maar door hun worden weggewerkt.
Wie rent, bekent!
Botje
OnTroerend goed
Agent

Ongelezen bericht door Botje »

The Scorpion schreef: En het gedoe met wijkagenten ben ik helemaal zat. Wat een k*tbaan is dat zeg, alle bagger moet maar door hun worden weggewerkt.
Je hebt helemaal gelijk hoor. Alles wordt (ook vaak door collega's) op het bordje gelegd van de wijkagent. In sommige regio's wordt hen een bepaald percentage aan werktijd in het vooruitzicht gesteld die ze aan hun gebied mogen besteden maar door onderbezetting en andere ongein komt daar uiteindelijk vaak nul komma niks van terecht.
Guido TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Guido »

is er misschien een wijkagent hier die een keer in een centraal topic kan uitleggen wat zijn of haar taken zijn>

Zodat er voor de wijkagent roepers ook eens duidelijk word wat deze persoon nu doet.

Want als ik hier de verhalen lees (wijkagent had moeten ingrijpen bij stroom-op-dak-verhaal, wijkagent moet bij scooterboef langs) dan moet de wijkagent ALLES klaren en is er voor de rest van de BasisPolitieZorg niets meer te doen
gvdbor
In Memoriam
Geslacht:

Ongelezen bericht door gvdbor »

Daar hoef je op zich geen wijkagent voor te zijn om te roepen wat die doet.

Ik kan natuurlijk alleen iets roepen over mijn eigen werkomgeving omdat ik daar dingen van zie. Op andere plekken in het land/regio/district kan het natuurlijk best anders zijn.
Ik ben zelf geen wijkagent en heb er ook niet de behoefte toe (nog niet tenminste, misschien over enige tijd)

Al het werk wat een wijkagent doet kan ook gewoon door de reguliere diender gedaan worden. Ik denk ook dat dat gewoon dient te gebeuren. Op het moment dat een probleem stelselmatig gaat worden is het handig dat de wijkagent de regie gaat nemen.
Van hem/haar mag verwacht worden dat hij het overzicht over dat soort zaken houdt, hij heeft contacten met zijn netwerken als gemeente, scholen, woningstichting etc.

Het vervelende is namelijk dat als een situatie die elke week uit de hand loopt elke week door andere dienders afgehandeld wordt er niets structureels gaat gebeuren.
Gesloten