Voorwaarden politiecel
Moderator: Moderatorteam
-
Schaft TS
- Infopolitie Gast
Voorwaarden politiecel
Aan welke hygienische voorwaarden moet een politiecel/douche/matras/deknes enz. voldoen volgens vigerende wetgeving?
- The Scorpion
- Roepnaam: Sire
- Leeftijd: 45
ik ken alleen de praktijk.
het komt er, zeker bij ons bureau, op neer: het is een extra reden om ervoor te zorgen dat je geen dingen doet en wordt aangehouden.
Er is een cellencommissie......hele geliefde mensen vaak
. Zij letten op van alles, maar wat de eisen zijn....ik heb geen flauw benul.
het komt er, zeker bij ons bureau, op neer: het is een extra reden om ervoor te zorgen dat je geen dingen doet en wordt aangehouden.
Er is een cellencommissie......hele geliefde mensen vaak
Wie rent, bekent!
-
etienne TS
- Infopolitie Gast
In de Regeling politiecellencomplex staan een paar voorwaarden waar een politiecel aan moet voldoen.
Over hygiëne kan ik niets in de regeling terugvinden.
Maarja, hoe lang zit je nu in een politiecel?....
Overigens is in de Penitentiaire beginselenwet ook niet veel over hygiëne geregeld:
Over hygiëne kan ik niets in de regeling terugvinden.
Maarja, hoe lang zit je nu in een politiecel?....
Overigens is in de Penitentiaire beginselenwet ook niet veel over hygiëne geregeld:
Artikel 44 lid 4
De directeur draagt zorg dat de gedetineerde in staat gesteld wordt zijn uiterlijk en lichamelijke hygiëne naar behoren te verzorgen.
-
Gosse TS
- Infopolitie Gast
Misschien kan de volgende link : http://www.amsterdam.nl/contents/pages/ ... g_2002.pdf je wat verder helpen. Het is het jaarverslag 2002 van de Commissie van Toezicht voor de Politiecellen Amsterdam-Amstelland. Het is in PDF formaat, dus zorg dat je acrobat reader of een vergelijkbaar programma op je PC hebt.
-
Roland TS
- Infopolitie Gast
Naast de standaardeisen als een plasmatelevisie van minimaal 70cm doorsnede, een computer met breedband internetaansluiting en een telefoon, zijn een eigen bubbelbad, turks stoombad en roomservice tegenwoordig eigenlijk bijna standaard.
Oh wacht, je had het over de hygiene.
Oh wacht, je had het over de hygiene.
Laatst gewijzigd door Roland op 12 okt 2005, 15:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
hahahaha.Roland schreef:Naast de standaardeisen als een plasmatelevisie van minimaal 70cm doorsnede, een computer met breedband internetaansluiting en een telefoon, zijn een eigen bubbelbad, turks stoombad en roomservice tegenwoordig eigenlijk bijna standaard.
vergeet je de gesubsidieerde callgirl niet?
-
Roland TS
- Infopolitie Gast
Oh ja, de roomservice was onlangs uitgebreid, inderdaad.Walter schreef:hahahaha.Roland schreef:Naast de standaardeisen als een plasmatelevisie van minimaal 70cm doorsnede, een computer met breedband internetaansluiting en een telefoon, zijn een eigen bubbelbad, turks stoombad en roomservice tegenwoordig eigenlijk bijna standaard.
vergeet je de gesubsidieerde callgirl niet?