UITlAAT HELP AUB!
Moderator: Moderatorteam
- MotoRon
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Re: herrie
KloptAnonymous schreef:ze vinden dat me auto te veel herrie maakt
moet er dan niet gemeten worden hoeveel herrie er gemaakt word?
of vergis ik me dan
je vergist je. Zoals ik al aangaf zijn er voor feiten waarbij gemeten is, andere feitcodes. Je gaat dan naar het voertuigreglement, terwijl jij bekeurd bent voor een gedragsregel.
Ik begrijp dat het vervelend is als er consequenties zitten aan het rondrijden zonder demper, maar dat is jouw keuze geweest. Het is de keuze van de politieman/vrouw om je daarvoor op te schrijven...
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
De politie is bevoegd om je kentekenbewijs in te nemen om mensen te dwingen ervoor te zorgen dat de auto aan alle wettelijke eisen voldoet.
De gehele tijd dat je kentekenbewijs is ingevorderd, mag er ook niet mee gereden worden. Dit is dan weer een aparte overtreding.
Mocht je echter geen haast hebben om het eea te regelen en het eea te tonen aan de politie, dan wordt je kentekenbewijs naar de Dienst Wegverkeer teruggestuurd en mag je je daar melden (tegen een behoorlijke prijs) voor een complete herkeuring.
En als je ook dat niet doet, zal het kenteken uiteindelijk ongeldig worden verklaard en wordt je auto inbeslaggenomen.
En dan hebben we het nog niet eens over alle bonnen die ook nog voorbij komen.
Ik weet leukere doelen om m'n geld aan uit te geven...
De gehele tijd dat je kentekenbewijs is ingevorderd, mag er ook niet mee gereden worden. Dit is dan weer een aparte overtreding.
Mocht je echter geen haast hebben om het eea te regelen en het eea te tonen aan de politie, dan wordt je kentekenbewijs naar de Dienst Wegverkeer teruggestuurd en mag je je daar melden (tegen een behoorlijke prijs) voor een complete herkeuring.
En als je ook dat niet doet, zal het kenteken uiteindelijk ongeldig worden verklaard en wordt je auto inbeslaggenomen.
En dan hebben we het nog niet eens over alle bonnen die ook nog voorbij komen.
Ik weet leukere doelen om m'n geld aan uit te geven...
'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
hoi
ik weet genoeg
ik weet al wat ik ga doen
ik koop een RVS middendemper (zonder demper)
een lege katalysator
en een spagettiespruiktstuk 2-4-1
en een openluchtfilter
en me demper laat ik derin
dan hou ik me toch aan de regels?
bedankt voor de moeite
nu gaat me 95 euro naar de kinderbijslag van turkse gezinnen
VERDOMME
ik weet genoeg
ik weet al wat ik ga doen
ik koop een RVS middendemper (zonder demper)
een lege katalysator
en een spagettiespruiktstuk 2-4-1
en een openluchtfilter
en me demper laat ik derin
dan hou ik me toch aan de regels?
bedankt voor de moeite
nu gaat me 95 euro naar de kinderbijslag van turkse gezinnen
VERDOMME