Het is een ieder verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de weg wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd.
Een aantal keren heb ik het geprobeerd. maar 3* viel het bakje met warm water om en twee keer had ik een jaap in mijn wang door een verkeersdrempel. Ik ben ermee gestopt.
Dat wordt bepaald door de verbalisant die constateert dat hij een gevaar op de weg is. Of indien een aanrijding zich voordoet door de verklaringen van de betrokkenen.
"Autorijden is een serieuze zaak, en tijdens het besturen moet je niet met andere dingen bezig zijn", aldus een bekende, niet nader te noemen landelijke verkeersofficier.
Mofkap schreef:Een aantal keren heb ik het geprobeerd. maar 3* viel het bakje met warm water om en twee keer had ik een jaap in mijn wang door een verkeersdrempel. Ik ben ermee gestopt.
Mofkap schreef:Een aantal keren heb ik het geprobeerd. maar 3* viel het bakje met warm water om en twee keer had ik een jaap in mijn wang door een verkeersdrempel. Ik ben ermee gestopt.
Elektrisch Mofkap, elektrisch
Ik wilde alleen maar aantonen dat scheren en autorijden niet samengaat. Hartstikke gevaarlijk, je haalt je hele gezicht open.