Wapen ter hand nemen?

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

NTAV TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door NTAV »

Beste Mashi

In dit Forum stelt iemand een vraag en ik probeer daar zo goed mogelijk op te antwoorden.

Ik ga mij niet bezig houden met het waarom en in welke hoedanigheid iemand een vraag stelt. Dat is zijn/haar verantwoordelijkheid. Ik denk dat je daar het forum het zuiverst mee houdt (zeg maar art.1 GW maar dan voor dit Forum).
Thijs TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Thijs »

Waar het om gaat is dat er geen opdrachten of vragen letterlijk hier gesteld worden en dat het antwoord van hier weer naar de eindopdracht gaat.

Eerst zelf zoeken, als je dan nog niks kunt vinden kun je om aansturing vragen lijkt me.
Thijs TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Thijs »

NTAV schreef:Beste Mashi

In dit Forum stelt iemand een vraag en ik probeer daar zo goed mogelijk op te antwoorden.

Ik ga mij niet bezig houden met het waarom en in welke hoedanigheid iemand een vraag stelt. Dat is zijn/haar verantwoordelijkheid. Ik denk dat je daar het forum het zuiverst mee houdt (zeg maar art.1 GW maar dan voor dit Forum).
Beste NTAV,
Dit is ook meer bedoeld voor de mensen die lid zijn van het forum, we kunnen zoiets niet van elke gast verlangen lijkt mij.
mashi
OnTroerend goed
Geslacht:

Ongelezen bericht door mashi »

Aan de manier van vragen en de soort vraag ligt er dikwijls meer als duidelijk bovenop dat het een vraag van een student is. Je er niet mee bezighouden, want het is de verantwoordelijkheid van een student, zo zou je het kunnen zien. Echter in de praktijk werkt het dus niet zo! Sterker nog heb in de praktijk al meerdere studenten vanwege deze instelling zien stranden, uiteindelijk willen we er allemaal een goede collega bij. Mijns inziens gaat dat op deze manier niet lukken.

Je hoeft zeker niet en kan ook niet met alles rekening houden, maar bij meerdere TS ligt het er zo dik bovenop, dat je er niet omheen kunt dat het een student betreft, wat is er dan op tegen om jezelf enigzins in te houden als je er zelf wel kaas van gegeten hebt, daar help je de ander nml veel meer mee als het aanbieden van een complete uiteenzetting.

mashi
KaPiche
Stamgast
Inspecteur
Roepnaam: Papa
Geslacht:
Leeftijd: 45

Ongelezen bericht door KaPiche »

Laten we gewoon de keus om wel of niet een antwoord te geven op een vraag, overlaten aan de betreffende collega :wink:

Handig schema voor de collega's.

Aanwenden geweld:
• Dreigen met geweld
• Gebruik geweld
• Ter hand nemen vuurwapen

Vuurwapen gebruik:
• Richten of,
• Gericht houden of,
• Daadwerkelijk gebruiken vuurwapen
~Wegens gebrek aan personeel werken er bij de politie mensen, ze zijn zeldzaam dus behandel ze met respect~
mashi
OnTroerend goed
Geslacht:

Antwoord geven kan altijd, wat ik bedoel te zeggen is het enigzins te nuanceren.

Zeg nou eens eerlijk heb jij als student liever het voorgekauwde verhaal of een zet in de goede richting, daar leer je nml gewoon veel meer van.

mashi
zijlvaart67
Moderator
Agent
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 59

Ongelezen bericht door zijlvaart67 »

Wijze woorden! :lol: :lol: :lol:

'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'

KaPiche
Stamgast
Inspecteur
Roepnaam: Papa
Geslacht:

Ongelezen bericht door KaPiche »

mashi schreef:Antwoord geven kan altijd, wat ik bedoel te zeggen is het enigzins te nuanceren.

Zeg nou eens eerlijk heb jij als student liever het voorgekauwde verhaal of een zet in de goede richting, daar leer je nml gewoon veel meer van.

mashi
Een zet in de goede richting :wink:

Aan een voorgekauwd verhaal heb je niet veel -> dat blijft niet hangen in je koppie.
Maar moet eerlijk zeggen, wanneer je nog maar net bezig bent met de opleiding merk je nog niet zo, wat het nadeel is van alles voorgekauwd krijgen.
Met net bedoel ik de 1e 4 quartielen.
Laatst gewijzigd door KaPiche op 08 okt 2005, 20:00, 1 keer totaal gewijzigd.
~Wegens gebrek aan personeel werken er bij de politie mensen, ze zijn zeldzaam dus behandel ze met respect~
mashi
OnTroerend goed
Geslacht:

en dat bedoel ik ;)

Jij komt er wel :)

mashi
MotoRon
Beheerder
Agent-BD
Brigadier
Roepnaam: Ron
Geslacht:
Leeftijd: 67

Ongelezen bericht door MotoRon »

The Scorpion schreef:Even tussendoor (is nu toevallig bij motoron, heb het ook bij anderen gezien): die letters in het geel zijn zwaar irritant om te lezen. Ander kleurtje zou misschien fijner zijn.

verder is het allemaal wel gezegd denk ik
Dat zal wel komen omdat ik de FI black 3D als achtergrond gebruik, en daarop is de door mij gebruikte oranje tekst uitstekend te lezen. Zelf heb ik moeite met de blauwe tekst. Ik zal niet teveel gebruik van maken van de verschillende kleuren
MotoRon
Beheerder
motoron@infopolitie.nl
thijeleo
In Memoriam
Agent
Roepnaam: Leo

Ongelezen bericht door thijeleo »

MotoRon schreef:
The Scorpion schreef:Even tussendoor (is nu toevallig bij motoron, heb het ook bij anderen gezien): die letters in het geel zijn zwaar irritant om te lezen. Ander kleurtje zou misschien fijner zijn.

verder is het allemaal wel gezegd denk ik
Dat zal wel komen omdat ik de FI black 3D als achtergrond gebruik, en daarop is de door mij gebruikte oranje tekst uitstekend te lezen. Zelf heb ik moeite met de blauwe tekst. Ik zal niet teveel gebruik van maken van de verschillende kleuren
Tip: in plaats van een kleurtje aan de letters te geven, kun je ook gebruik maken van de quote. Deze is in beide templates zeer goed te lezen.
The Scorpion
OnTroerend goed
Agent
Roepnaam: Sire

Ongelezen bericht door The Scorpion »

MotoRon schreef:Dat zal wel komen omdat ik de FI black 3D als achtergrond gebruik, en daarop is de door mij gebruikte oranje tekst uitstekend te lezen. Zelf heb ik moeite met de blauwe tekst. Ik zal niet teveel gebruik van maken van de verschillende kleuren
ja zal idd schelen. maar bedankt :thumleft:
Wie rent, bekent!
NTAV TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door NTAV »

Even nog een berichtje voor Mashi:

Ik begrijp je standpunt en kan mij er redelijk in vinden. Ik zal er rekening mee houden wanneer ik denk dat een student hier een vraag stelt ondanks dat ik vind dat een vragensteller een zo juist mogelijk antwoord 'verdiend'.
Maar ehhh een slimme student; daar is ook wat voor te zeggen... toch.. ??

gr NTAV
mashi
OnTroerend goed
Geslacht:

NTAV schreef:Even nog een berichtje voor Mashi:

Ik begrijp je standpunt en kan mij er redelijk in vinden. Ik zal er rekening mee houden wanneer ik denk dat een student hier een vraag stelt ondanks dat ik vind dat een vragensteller een zo juist mogelijk antwoord 'verdiend'.
Maar ehhh een slimme student; daar is ook wat voor te zeggen... toch.. ??

gr NTAV
een slimme student stelt deze vragen niet op die manier ;)

Maar we begrijpen elkaar, daar gaat het om. Waarom niet op het forum registreren?

mashi
gvdbor
In Memoriam
Geslacht:

Ongelezen bericht door gvdbor »

Art 1 van de GW van dit forum is primair dat studenten ons niet hun werk laten uitzoeken. Als blijkt dat dit regelmatig gebeurt door dezelfde student kan hij/zij rekenen op een ban. Als NTAV en DAAP als gasten onderling daarover elkaar willen helpen, prima; zoek mekaar heb, geef elkaar je msn of skype of weet ik wat maar NIET via dit forum op deze wijze.

En aangezien er nu meer dan genoeg is gezegd over dit onderwerp een slotje erop.
Gesloten