Fiets aan Lantarenpaal: iritatie, maar ik doe niets fout?

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Haaglanden TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Haaglanden »

Is volgens mij een kleine moeite om hier een passende oplossing voor te vinden.

Neem desnoods een vouwfiets kan je gewoon in je kamer zetten. (rij dan niet door de stront en zet hem binnen want dan is je kamer vergeven.......nee geen eigen ervaring)
mashi
OnTroerend goed
Geslacht:

Ongelezen bericht door mashi »

Ik proef een beetje oplossing van 1 kant, dadelijk geven we nog het advies om heel de fiets weg te doen en maar te gaan lopen ;).

Ik ken zat straten en buurten waar (met alle respect) de oudere mensen al lopen te klagen als je langs loopt, dat zou dan teveel herrie maken, als je thuiskomt omdat je de deur te hard dichtslaat, als je een praatje maakt met een buur omdat je dan te lang voor het raam van een ander staat, je hamster in zijn kooi teveel herrie maakt, de buurvrouw je klok hoort tikken etc,etc.

Ben het eens dat in geval van een probleem door beide kanten wat water bij de wijn gedaan kan worden.

Maar het probleem en de oplossing alleen maar bij de fietser neerleggen krijg ik een nare smaak van in de bek.

HIJ DOET NIETS FOUT, mensen dat vooropgesteld. Kan me voorstellen dat de fietser zijn fiets een paar meter verderop kan stallen, maar ervaring leerd dat dit in deze zaak naar alle waarschijnlijkheid niet de oplossing zal zijn!

En in deze casus muggeziften over de APV, daar leen ik mij als diender niet voor.

mashi
Gesloten