eigen ouders bedrogen

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
meis TS
Infopolitie Gast

eigen ouders bedrogen

Ongelezen bericht door meis »

Ik wil graag een schuld bekennen dat ik mijn ouders heb bedrogen, ik van hun geld genomen, maar ze niks verteld. Zelfs mijn man en kinderen wisten er niets van.
Ik moest het doen zodat ik niet verder in de problemen kwam, zoals bijvoorbeeld huisuitzetting.
Ik heb het een aantal keren proberen te vragen, maar dat lukte niet echt.
Ik heb er spijt van, ik had hun geld wel genomen maar ook dat ik het terug gaat betalen. alleen geloven ze mij niet. Ik kan zo niet verder leven.
Ik zoek een oplossing dat ze me wel moeten geloven dat ik hun terug betaald. Alleen hoe.
En moet ik hiervoor naar de politie. Moet ik me hiervoor laten opsluiten.
om hun te bewijzen, dat ik het heel anders had bedoeld.
Walter TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Walter »

misschien zou je het je ouders kunnen vertellen ipv ons?
thijeleo
In Memoriam
Agent
Roepnaam: Leo

Ongelezen bericht door thijeleo »

Je zult een keer de stap moeten maken om het je ouders te vertellen. Ik betwijfel of de tussenkomst van de politie daarbij gewenst is. Waarschijnlijk gaat het veel beter als je het zelf vertelt, zonder politie.

Mochten je ouders er alsnog een politiezaak van willen maken, wat ik overigens zeer betwijfel, kan altijd nog gekeken worden hoe een en ander opgepakt zal worden.
andre TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door andre »

Ik adviseer u het toch te proberen om een gesprek aan te gaan met uw ouders. Hoe moeilijk dat soms ook kan zijn. (en dan bedoel ik van beide kanten). De politie is in dit geval absoluut geen oplossing. Mijn advies is als u er met uw ouders niet uitkomt (en dat is zo, als ik uw openingspost lees) eens kontakt op te nemen met een maatschappelijk werker.
Zij hebben meer ervaring met deze materie.
Ik wens u veel sucses met het een en ander.
SWAT
24 uurs servicer
Agent
Jurist/Advocaat
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 65

Ongelezen bericht door SWAT »

Misschien kunt u uw ouders overtuigen door het geld feitelijk aan hen terug te betalen in plaats van het te beloven.

Dat u een strafbaar feit heeft gepleegd zal u wel duidelijk zijn. U heeft echter geluk dat vervolging pas mogelijk is als uw ouders hiervan aangifte doen bij de politie (middels een zogenaamde klacht).
Pas op dat moment zal de politie een partij in deze zaak zijn
Stay safe out there.
Gesloten