Burengerucht
Moderator: Moderatorteam
-
Mieke1960 TS
- Infopolitie Gast
Burengerucht
GEK word ik ervan!
Mijn buurjongen van 20 laat 's morgens al om 5 uur zijn wekker aflopen... zoeen met euh-euh-euh-euh-euh-euh-euh-euh-euh-euh-euh, soms 20-30 seconden lang voor ie 'm op snooze zet en dat houdt ie dan minstens een uur vol, want hij gaat nog als ik al gedoucht en aangekleed ben, om 6.20!
Ik heb hem er al eens op aangesproken en krijg een grote mond en zelfs zijn moeder zegt dat ze al twee jaar (sinds dat joch werkt en die wekker zet dus) ruzie met hem hebben erover... niet alleen zij dus maar ook haar man en 2 andere (oudere) kinderen.
Kan ik iets doen???
b.v.d.,
Mieke
Mijn buurjongen van 20 laat 's morgens al om 5 uur zijn wekker aflopen... zoeen met euh-euh-euh-euh-euh-euh-euh-euh-euh-euh-euh, soms 20-30 seconden lang voor ie 'm op snooze zet en dat houdt ie dan minstens een uur vol, want hij gaat nog als ik al gedoucht en aangekleed ben, om 6.20!
Ik heb hem er al eens op aangesproken en krijg een grote mond en zelfs zijn moeder zegt dat ze al twee jaar (sinds dat joch werkt en die wekker zet dus) ruzie met hem hebben erover... niet alleen zij dus maar ook haar man en 2 andere (oudere) kinderen.
Kan ik iets doen???
b.v.d.,
Mieke
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
-
Mieke1960 TS
- Infopolitie Gast
burengerucht
en wat doen? me verlagen tot het ook maken van onbeschofte herrie zodat nog meer mensen er last van krijgen?Walter schreef:soms werkt het om kwaad met kwaad te bestrijden...
Ik begrijp al niet dat zijn eigen ouders het al 2 jaar(!!!) zover laten komen dat hun hele gezin er onder lijdt, en ik moet zeggen ik begin behoorlijk agressief te raken en ... oververmoeid!
Als hij zijn wekker zo hard en langdurig moet laten afgaan om wakker te worden op een doordeweekse dag, zal ik hem op zondagmorgen ook niet met mijn wekkertje kunnen wekken als ie na het stappen pas een uurtje of 2-3 slaapt, denk ik!
Ik begin te begrijpen dat er buren zijn die letterlijk SLAANDE ruzies hebben... begin veel zin te krijgen hem een draai om zijn oren te verkopen!
M
-
marvinboogaard TS
- Infopolitie Gast
re
Tis vreselijk om wakker gemaakt te worden....
En het is misschien de belachelijkste manier om het probleem om te lossen, maar wellicht ben je voor 15 euro van het probleem af...kom een nieuwe wekker voor hem (zoals bovenstaande reactie al schreef).
En om nu gelijk aangifte te gaan doen....'t zijn wel je buren.
En het is misschien de belachelijkste manier om het probleem om te lossen, maar wellicht ben je voor 15 euro van het probleem af...kom een nieuwe wekker voor hem (zoals bovenstaande reactie al schreef).
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
Re: re
aangifte van wat?marvinboogaard schreef:Tis vreselijk om wakker gemaakt te worden....
-
Thijs TS
- Infopolitie Gast
-
Mieke1960 TS
- Infopolitie Gast
burengerucht
Thijs schreef:Volgens mij kun je hier geen aangifte van doen...Artikel 431.
Met geldboete van de eerste categorie wordt gestraft hij die rumoer of burengerucht verwekt waardoor de nachtrust kan worden verstoord.
Ik heb net via 09008844 toch maar mijn verhaal gedaan bij onze plaatselijke polite (dit speelt tenslotte al 2 jaar!!!) en die hebben mij toegezegd dat de wijkagent eens met "de blaag" gaat praten.
Het enige andere dat ik nog kan verzinnen is hem een keer afrossen, maar ik ben vrouw en maar 1.54m... hij is 1.80 en weegt 80 kilo meer dan ik... mag ik dan een stuk ijzer gebruiken?
:-)
Mieke
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
Re: burengerucht
Het is vandaag jouw dag. Dus mocht je dat stuk ijzer willen gebruiken word je de komende dagen ook om 06.30 uur gewekt door een vriendelijke arrestantenwacht die je je ontbijt komt brengen. Voordeel is wel: ze hebben geen radiowekkers...Mieke1960 schreef:Het enige andere dat ik nog kan verzinnen is hem een keer afrossen, maar ik ben vrouw en maar 1.54m... hij is 1.80 en weegt 80 kilo meer dan ik... mag ik dan een stuk ijzer gebruiken?
Mieke
Om de wekker kapot te slaan??Mieke1960 schreef: mag ik dan een stuk ijzer gebruiken?
Mieke
-
Ikke weer TS
- Infopolitie Gast
Dit werkt ook: (Moet wel zijn raam open staan)
Koop zo'n dikke pvc pijp van een metertje of drie en een luchthoorn. Zo een die ze bij voetbalwedstrijden gebruiken. Steek de buis op zondagmorgen stiekum door zijn raam naar binnen, stop de toeter van de luchthoorn aan de andere kant in de pijp en laat maar ff flink toeteren.
Gegarandeerd dat ie wakker wordt hoor. Oftie nou is wezen stappen of niet.
Met een beetje geluk gooit ie dan van woede zijn wekker het raam uit, wel even opzij stappen als dat gebeurt, en dan ben je daar ook meteen van verlost.
Koop zo'n dikke pvc pijp van een metertje of drie en een luchthoorn. Zo een die ze bij voetbalwedstrijden gebruiken. Steek de buis op zondagmorgen stiekum door zijn raam naar binnen, stop de toeter van de luchthoorn aan de andere kant in de pijp en laat maar ff flink toeteren.
Gegarandeerd dat ie wakker wordt hoor. Oftie nou is wezen stappen of niet.
Met een beetje geluk gooit ie dan van woede zijn wekker het raam uit, wel even opzij stappen als dat gebeurt, en dan ben je daar ook meteen van verlost.
-
Mieke1960 TS
- Infopolitie Gast
Walter schreef: Het is vandaag jouw dag. Dus mocht je dat stuk ijzer willen gebruiken word je de komende dagen ook om 06.30 uur gewekt door een vriendelijke arrestantenwacht die je je ontbijt komt brengen. Voordeel is wel: ze hebben geen radiowekkers...
06.30??? Zo laat?? Met ontbijt??? Oehhhhhhhhhhh... don't tempt me!!! Deze gek wekt me al om 05.00, zonder ontbijt!
Neah... ik hoop echt dat de wijkagent iets bereikt want ik ben doodmoe. Ik heb 2x2 uur reistijd met ov en ben dus 12 uur per dag onderweg... een uur 's morgens eerder wakker gemaakt worden is dan echt niet vol te houden.
-
Mieke1960 TS
- Infopolitie Gast
Mijn dank is groot, heren (ik geloof niet dat er dames tussen "mijn gehoor"zaten, toch???) ... het even van me af kunnen schrijven hielp al een beetje en zoals gezegd: ik wacht rustig de wijkagent even af... wie weet... misschien knalt hij zondagmorgen wel een bullhorn door een pvc-buis de knul zijn kamer in! :-)
Keep up the good work!... Het wordt absoluut gewaardeerd!
Mieke
Keep up the good work!... Het wordt absoluut gewaardeerd!
Mieke
-
smokingbeaver TS
- Infopolitie Gast