Diefstal?

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

rai
In Memoriam
KMAR
Geslacht:

Ongelezen bericht door rai »

Megan schreef:Bedankt voor de antwoorden, hoewel ik hier niets aan heb.. Jammergenoeg.
Waarom heb je niets aan de antwoorden, er staat volgens mij duidelijk aangegeven hoe de vork aan de steel vast zit.

Waarschijnlijk passen de antwoorden niet in jullie straatje, maar dat neemt niet weg dat de antwoorden wel correct zijn.
Jullie hadden waarschijnlijk gehoopt dat er een mogelijk zou zijn om via een aangifte of iets dergelijks af te dwingen dat zij haar pasje terug zou krijgen, maar dat lukt niet zolang zij nog minderjarig is.
ik TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door ik »

Megan schreef:Bedankt voor de antwoorden, hoewel ik hier niets aan heb.. Jammergenoeg.
Je zegt wel dat je niks aan deze antwoorden hebt....Maar je hebt wel degelijk goede antwoorden gehad. Het is waarschijnlijk alleen niet wat je wilde horen......

Gr.
mwb TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door mwb »

Waarom heb je er niets aan?
Het goede antwoord is een paar keer gegeven, daar heb je dus wel wat aan.

Doe daar wat mee en realiseer je dat ouders van een 15-jarige verantwoordelijk zijn voor de financien van die tiener.
Zodra de tiener dus rood staat, betekent dat simpelweg dat je als ouder kunt gaan dokken.
Nou, en dan kan het wel eens verstandig zijn om, als je dat ziet aankomen, het pasje even onder je te nemen.
mwb TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door mwb »

Gut, wat een eensgezinde reacties.

Allemaal ook in het bezit van een schat van en tienerdochter? :wink:
Ikke wel.
rai
In Memoriam
KMAR
Geslacht:

Ongelezen bericht door rai »

mwb schreef:Gut, wat een eensgezinde reacties.
Goed hé, maar dat kan met zo'n vraag niet anders.
mwb schreef:Allemaal ook in het bezit van een schat van en tienerdochter? :wink:
Een schat van een dochter wel, alleen is die voorlopig nog geen tiener. :lol: :wink:
Graz1983 TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Graz1983 »

Walter schreef: en ik weet zeker dat de OvJ geen klachtdelict opneemt....kind is minderjarig en dus einde verhaal.
Als ik me niet vergis kan een meerderjarig persoon wel namens het kind een klachte doen of geldt dit alleen voor een aangifte?
Gesloten