Politie eisen

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
r. miltenburg TS
Infopolitie Gast

Politie eisen

Ongelezen bericht door r. miltenburg »

Hallo.

ik had 2 vragen.

ik zou graag bij dit forum komen, alleen wordt mijn email rutgerm (at) msn(punt) com niet geaccepteerd, terwijl dit mijn gewone mail is.

Hoe moet ik me de sporttest voorstellen? wat vragen ze precies, en kan iemand vertellen hoe diegene de sporttest heeft ervaren/doorstaan?

mvg R. Miltenburg.
Frans
Beheerder
Agent-BD
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 58

Re: Politie eisen

Ongelezen bericht door Frans »

r. miltenburg schreef:ik zou graag bij dit forum komen, alleen wordt mijn email rutgerm (at) msn(punt) com niet geaccepteerd, terwijl dit mijn gewone mail is.
Klopt, we accepteren geen anonieme email-adressen, en dat is zeer strikt waar niet van wordt afgeweken. Maar waarom gebruik je niet gewoon je chello email-adres ?
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl
Thijco TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Thijco »

ik heb op het brugjaar politie gedaan in breda, en hierna ben ik naar de keuring gegaan. de sport test is een best pittige test, je moet veel rennen over kasten heen springen en ballen van 5 kilo verslepen, verder moet je een kar van een flink aantal kilo's duwen en trekken.

maar hoewel de sporttest best pittig is zou ik me er niet zo druk over maken. als je thuis gewoon goed aan je conditie werkt dan haal je het waarschijlijk wel. ik vond het gesprek met de psycholoog en het rollenspel erger. van alle mensen die zijn afgekeurd in mijn klas, zijn ze niet op de sporttest gezakt maar op het gesprek en het rollenspel.

maar ik wil je heel veel succes wensen met de keuring en maak er het beste van en blijf jezelf.

Thijco
DiNozzo
OnTroerend goed
Agent
Geslacht:
Leeftijd: 38

Ongelezen bericht door DiNozzo »

Ik weet niet op welke termijn je zat te denken om bij de politie komen, maar als training kan een baantje in de dienstverlening of soortgelijks nog wel eens goed helpen.
Ik werk nu al ruim 2 jaar in een groot pretpark en ik ben daardoor een stuk mondiger geworden, heb ervaring opgedaan met het in de hand houden van spanningen en het afhandelen van problemen. Het is echt politieagentje spelen vaak :lol:
Bovendien kom je regelmatig in contact met de politie als je weer iemand het park laat afslepen. Vandaag weer de nodige politie gezien bij de centrale post omdat er weer wat tassen waren gestolen. Met eentje heb ik nog even staan praten over het werk...
r miltenburg TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door r miltenburg »

Ik gebruik mijn chello account nooit, weet niet eens wat het is.
ik kan zeggen dat dit gewoon mijn mail is, maar ik respecteer de regels.

over de aanmelding, ik zit er zowiezo nog 2 jaar voor. Ik doe nu nog mbo opleiding. Ikzelf ben van mezelf mondig als dit vereist is, en doe ook niet echt vaak, maar wel ééns wat vrijwilligerswerk. Ik ga binnenkort (hoop ik) stage lopen bij de stadswacht, als een soort trappetje.

dus over de sporttest hoef ik me minder zorgen te maken, ik weet dat dit moeilijk is, maar hoe gaat zo'n gesprek met de psych? iemand vertelde me dat hij telkens vragen stelt, maar dan in andere volgorde en manier enzo, dat je hetzelfde moet antwoorden.
funkyduck
Toplid
Hoofdagent

Ongelezen bericht door funkyduck »

qua sport vond ik de shuttle-run test het moeilijkst, maar dat kwam ook omdat ik ziek was.

Ik geloof dat je trap 8 moet halen voor onder de 30 jaar.
Verder moet je opdrukken en met je borst een belletje indrukken.
Je moet sit-ups maken, fietsen op een hometrainer, zodat ze zien hoe je hartslag gaat. Je moet nog wat pionnen met een stok in een bepaalde volgorde aanraken, je moet aan een wandrek blijven hangen. Dat was het ongeveer.

De Psygolochische kan ik me niet meer herinneren.. Ik heb geloof ik toen gewoon een beetje gebabbeld. Het rollenspel vond ik wel lastig omdat het een toneelspel blijft waarbij je te maken krijgt met het lachwekkende van de rollenspeler.
etienne TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door etienne »

De sporttest is helemaal veranderd, je moet nu een hindernisparcours afleggen binnen een bepaalde tijd. Op dit forum zijn er wel topics over te vinden.
Het gesprek met de psycholoog is een dood gewoon gesprek waar wordt ingegaan op je motivatie, ervaringen, karaktereigenschappen, etc. Belangrijk is dat je jezelf bent en geen dingen gaat lopen verzinnen of aandikken, want dan val je door de mand.
funkyduck
Toplid
Hoofdagent

Ongelezen bericht door funkyduck »

etienne schreef:De sporttest is helemaal veranderd, je moet nu een hindernisparcours afleggen binnen een bepaalde tijd. Op dit forum zijn er wel topics over te vinden.
Het gesprek met de psycholoog is een dood gewoon gesprek waar wordt ingegaan op je motivatie, ervaringen, karaktereigenschappen, etc. Belangrijk is dat je jezelf bent en geen dingen gaat lopen verzinnen of aandikken, want dan val je door de mand.
is die nieuwe test dan misschien het zelfde als de test die je op school moet doen? Het slepen met de pop op het laatst?
Thijs TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Thijs »

Ja dat is zo.

@r. miltenburg Je kunt via je provider een email account aanmaken en daarmee kun je je registreren. Als je dat niet wilt is het ook goed :wink:
r.miltenburg TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door r.miltenburg »

als ik dus niet wil, dat het dan ook met mijn msn punt com goed is?

ik wil geen wetten oid breken, maar ik kan gewoon zeggen dat dit mijn mail is. Ik vind zo'n 2 mails ook best onhandig moet ik zeggen.

@sporttest; de shuttleruntest moet je trap 7.5 halen(in ieder geval voldoende)

verder lijkt me het gesprek best leuk eigenlijk. ik heb op school nu ook heel veel met reflectie, etc.
Frans
Beheerder
Agent-BD
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 58

Ongelezen bericht door Frans »

nee, msn punt com is niet goed...... :roll:
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl
r.m TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door r.m »

Ik heb het gelezen in m'n mailbox.

Ik zal kijken hoe het met chello zit, tot zsm.
Gesloten